L4ffen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Alle som er aktive inne Fotografi-delen (eller alle som vil da) kan sende inn sitt aller beste bilde fra 2009. Hver bruker får bare bidra med ETT bilde, og så lager vi en poll og avgjør "Beste bilde 2009" Noen som synes dette var en god idè (har dere hatt det før?)? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det er en god ide; men du bør ha en frist til innsending. Vi hadde en lignende i fjor, under dugnader. Men da hadde vi ikke noe poll. Og har du en premie på lur ? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Konkurranseaspektet har jeg ikke så mye til overs for (ikke at det kommer til å stoppe innsendingen), men jeg syns vi skulle gjøre dette over samme lest som i fjor. Det er jo en fin måte å sette folks tanker i gang mtp. Akam-boken 2010... Endret 13. januar 2010 av Anew Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Var egentlig bare et forslag, jeg kan få mods til å slette tråden så noen kan lage en mer ordentlig tråd. Noen som vil gjøre det? Tomsi42: Har ikke premie nei, syns bare det er veldig gøy å se de beste bildene folk har tatt i 09 Endret 13. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Greit; da skal jeg legge opp en tråd for det i løpet av kvelden. Jeg bruker samme lest som i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå