tmg Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg har en 2er i matte T fra 1. klasse på vgs. Det er ikke et eksamensfag og det er ikke matte 1P helle så vidt jeg har forstått, kan man ta opp feks, matte 2P og erstatte T1 karakteren med det? Hadde vært greit å kunne ta praktisk da det er relativt lett og dermed greit å lese seg opp på som privatist uten undervisning. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Etter en nylig "reform"(e.l.) så kan du faktisk ta eksamen i 1P og erstatte 1T med den (eller 1T om du vil). Fagkode 1P: MAT1011 Meld deg opp før 1. feb på www.privatistweb.no. Endret 13. januar 2010 av Iguil Lenke til kommentar
tmg Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 *STOR GLEDE* Og da vil 1P automatisk erstatte 1T karakteren min? :O Hvis det funker er dette større en julaften for meg! "No pain, large gain" løsning deluxe Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Jepp, da kan du stryke 1T og bytte ut med nyervervet 1P-karakter på vitnemålet. Bare si fra til skolen når de skal skrive ut vitnemålet. Endret 13. januar 2010 av Iguil Lenke til kommentar
tmg Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 1 stk. elektronisk bamseklem til deg Iguil! Takker så meget! Lenke til kommentar
Romanus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ser du bor i Nittedal. Fristen for oppmelding er 20. januar i Akershus. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er i samme situasjon, noen som vet om man da skal ta 1P som nytt fag eller forbedringsfag på privatistweb.no ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå