endre84 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kan dere komme med forslag på kabinetter som er små og praktiske. Hvor selges de? Hvor mye koster de? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Denne her? Liten? ja! Praktisk? tja.... Lenke til kommentar
Jubilheia Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Ikke det tullet! Ta dette ! sjefs kabinett! Suntek TH-656! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Kan fås i sølv og svart også! Men blått er best! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Ikke det tullet! Ta dette ! sjefs kabinett! Suntek TH-656! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Kan fås i sølv og svart også! Men blått er best! En kødd håper jeg det er det verste kabinettet jeg har sett. stygt, det er en billig look og at det er bare 1 vifteinngang! enten må du blåse inn luft eller ut! Lenke til kommentar
opticus Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 www.microplex.no har massevis med kabinetter Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Ikke det tullet! Ta dette ! sjefs kabinett! Suntek TH-656! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Kan fås i sølv og svart også! Men blått er best! En kødd håper jeg det er det verste kabinettet jeg har sett. stygt, det er en billig look og at det er bare 1 vifteinngang! enten må du blåse inn luft eller ut! Hørt om drill? Om det ser billig ut eller ikke er vel opp til den enkelte - liker mac-preget den har Lagt inn bestilling på det hvite selv Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 En kødd håper jeg det er det verste kabinettet jeg har sett. stygt, det er en billig look og at det er bare 1 vifteinngang! enten må du blåse inn luft eller ut! Det er ikke så ille. Veldig praktisk å arbeide i (ingen skruer, god plass). 92 mm viften skal blåse ut, og hjelper en del på. Voldsomt stygt er det heller ikke, sammenlignet med nesten hva som helst av PC-kabinetter for et par år siden, men det er verken like dyrt, eller ser like dyrt ut som, et Lian Li eller en PowerMac. Jeg er mindre imponert av strømforsyningen, som virker som om den blir ganske varm (så kjøp det isåfall uten, og kjøp en Fortron/Source 350W med 120mm vifte). Men har du råd til noe dyrere, så kjøp for all del heller et skikkelig aluminiumskabinett. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det ville vært fint hvis du kunne være litt mer spesifikk i dine ønsker entob. Et sprøsmål om kabinett ender fort ned i spesifikke diskusjoner om noen liker ditt eller datt. Det finnes noen hovedstørrelser av kabinetter som er en del brukt nå for tiden: - Maxi tower. Typisk brukt av de som skal ha inn minst 4 harddisker, diverse CD enheter osv. Passer kanskje best bortgjemt. - Midi tower. Det suverent mest solgte for tiden. Her er det et "uendelig" utvalg fra 350 kr m/strømforsyning og oppover til 2-3 tusen. - Micro tower. Dise lave kabinettene passer for mixro-ATX hovedkort, som er en del mindre enn vanlige ATX hovedkort. - Desktop. Kabinett for å ha på pulten. - Barebone systemer, ala Shuttle. Disse er ganske nye på markedet, de leveres alltid med hovedkort. Man legger så til harddisk, minne, CPU og CD/DVD enhet (og ev. floppy). Små og hendige. - Mini ITX. De aller minste systemene som faktisk kan være helt vifteløse. Gå gjerne inn på kabinetter på Komplett.no sine sider og se på de forskjellige typene der. Etterpå kan du fortelle oss litt mer om hva du ønsket deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå