Gå til innhold

Hvordan tjene penger ved og jobbe hjemme?

Carloz89

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste årene opparbeidet meg et fagbrev i butikkfaget der jeg jobbet i en fortetning som selger, hvert igjennom en god del salgs kurs, markedsføring og grunnleggende praksis. Det var lange dager med mye jobbing, bare for at andre skulle tjene mest penger. Jeg har i lang tid gått med tanker om å starte noe for meg selv, men manglet kapital. Ville helst starte med noe som ikke krevde altfor mye kapital, men som også ville gi en jevn strøm av inntekt. Som en ”pengefoss”.

Etter mye frem og tilbake, ble det til at jeg startet som Internet Marketer. Drømmen jeg hadde hatt i mange år om å ”Jobbe Hjemmefra” ble virkelig.

Jeg søkte på internett og fant dette:

• Selskapet krever overhodet ingen forkunnskaper innenfor Internett markedsføring

• Selskapet forteller og lærer deg nøyaktig hva du skal gjøre, og har ALT på NORSK!

• Selskapet har et system som jobber 24/7 for deg

• Selskapet betaler deg høye provisjoner, uten at DU trenger å kjøpe og videreselge varer

• Selskapet gjør 90% av jobben for deg og har unike muligheter

Dette er hverken MLM eller pyramide!Jeg søkte og fant ”verdens kraftigste” Internet Marketing System!

Etter nærmere studier av systemet, skjønte jeg at dette var et ”must”.

Her er det DU som kan tjene penger – MYE penger hvis du vil.

Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg bestemte meg for dette, ja – livet mitt er i ferd med å bli snudd totalt på hodet.

Du tenker kanskje hvorfor jeg velger å skrive min ”lille” livshistorie. Vel, jeg har veldig mye erfaring fra arbeidslivet, og jeg liker å jobbe! Jeg liker å ha mye å jobbe med, og hjelper gjerne andre til å lykkes. Og her i xyz, kan jeg jobbe så mye jeg vil. Til mer arbeid man legger i det, til mer penger tjener man.

Jeg jobber mye for å være oppdatert hele tiden, for å kunne være en god mentor for mitt team. Kommer ikke til å ringe deg i tide og utide for å spørre hvordan det går.

Hvis du viser interesse og trenger hjelp, stiller jeg opp for deg.

Om man skal tjene store penger må man jobbe med de beste man finner:

Men for å kunne jobbe for og være en av de beste i det du ønsker og drive med må man ofre litt tid på og hjelpe andre på veien.

Vi kan snakke mer om dette men frem til du sender et svar på dette vil ikke jeg komme til og mase mer på deg!

Men før jeg sier helt hade bra for nå ønsker jeg bare og si litt om hvorfor vi bruker en inngangsport som: <link fjernet av admin>

Det er rett og slett for og luke ut de som er useriøse og ikke har noen ambisjoner om å lykkes.

- For og oppnå suksess skal vi jobbe sammen for og oppnå de målene vi setter oss.

- Ingen er inntrisert i og bruke mye tid på og gi en god opplæring til folk som ikke har et varmt øre for og lære.

Jeg vil informere deg mye utifra egne erfaringer.

Jeg så du ikke registrerte mobil nummeret ditt. Dette gjør det derfor vanskelig for meg og kontakte deg på en annen måte enn mail.

Jeg håper jeg kan få være med og påvirke din suksess.

Det vi gjør er å annonsere.

Vi setter opp et 90% automatisert annonse og salgssystem

som gjør jobben for oss.

Systemet selger og man oppsøker aldri folk som ikke er interessert.

Produktet vi selger er utdanning i internett markedsføring

og hvordan man skal kunne selge hva som helst, til hvem som helst,

hvor som helst. Dette produktet heter <produktnavn fjernet av admin>

Deretter er det tre produkter man selv velger om man vil kjøpe.

Disse går på økonomi og helse rådgiving, investeringsråd etc etc.

Alt distribueres fra USA, så ingen produkter hjemme hos deg.

Vil du vite mer? Send inn din applikasjon på denne linken:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du tenker kanskje hvorfor jeg velger å skrive min ”lille” livshistorie. Vel, jeg har veldig mye erfaring fra arbeidslivet, og jeg liker å jobbe!

For det første, innlegget har du ikke skrevet selv, for det andre så har du ikke mye erfaring fra arbeidslivet.

Jeg så du ikke registrerte mobil nummeret ditt. Dette gjør det derfor vanskelig for meg og kontakte deg på en annen måte enn mail.

Dette var litt ulogisk. Kan du forklare hvorfor jeg ikke registrerte mobilnummeret mitt?

Lenke til kommentar

Du mener vel utfomingen av hjemme siden går jeg utifra?

- Selve forettnings ideen i dette har vart i over 5år nå.

:new_woot:

Tjen 5000,- allerede på en uke med min hjelp.

Dette er ikke annet enn en helt vanlig pyramidescam.

Brukeren har postet flere slike poster, som selvfølgelig har blitt stengt.

Forøvrig har jeg rapportert tråden.

Jeg lytter øret bare og forklare :)

Lenke til kommentar
Dette er ikke annet enn en helt vanlig pyramidescam.

Brukeren har postet flere slike poster, som selvfølgelig har blitt stengt.

Forøvrig har jeg rapportert tråden.

Hva er pyramidespill?

Jo det er veldig enkeld et system som tjener penger på og utføre selve planlegginga du har gjort og de kan ta opp til 80% av det du arbeider inn. Usikker inntekt.

Jeg kan garantere 100% sikker inntjening med 90% inntjening utifra din markedsføring.

Tjen opp til 500kr i måneden allerede i fra 1uken med meg som mentor

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...