Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW. 7-serie skinnseter i 5-serie

xersess

Anbefalte innlegg

Ey!

Har ein bmw 5-serie 1997, og fekk tilbudet om å kjøpe eit flott strøkent mørkeblått skinninteriør (5 seter) til bilen min for 5000,-. Setene tilhører ein 7-serie 1998. Så eg lurer på om det faktisk passer inn i bilen min, det var nemmelig så at han som ville selge meg setene hadde hørt rykte om at desse setene ville passe i min 5-serie. Sjølv synest eg det hørest lekkert ut, men har ikkje greie på dette med seter. Nokon som har peiling eller veit noko om korleis eg kan finne det ut? hjelp, referanser? Også eventuelt, kor omfattende er det å bytte seter? bør bilen hives inn på verksted? dyrt?

Tusen hjertelig takk for gode svar, xersess :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke med E38 og E39, men når det gjelder E32 så passer forsetene rett i E34 (baksetene er litt for breie)

Ble ikke E39 levert med mange av de samme framsetene? Baksetene tviler jeg desverre på at passer siden selve karosseriet er litt breiere (61mm)

Kanskje du blir klokere av dette

Kan jo være litt tricks med ledingene for setevarme og el. justering (som de i E38 sikkert har), men jeg ville prøvd å finne noen til å hjelpe som kan slikt. Verksted liker vel helst å montere sine egene varer og ikke "hjemmebrakt" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...