xersess Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ey! Har ein bmw 5-serie 1997, og fekk tilbudet om å kjøpe eit flott strøkent mørkeblått skinninteriør (5 seter) til bilen min for 5000,-. Setene tilhører ein 7-serie 1998. Så eg lurer på om det faktisk passer inn i bilen min, det var nemmelig så at han som ville selge meg setene hadde hørt rykte om at desse setene ville passe i min 5-serie. Sjølv synest eg det hørest lekkert ut, men har ikkje greie på dette med seter. Nokon som har peiling eller veit noko om korleis eg kan finne det ut? hjelp, referanser? Også eventuelt, kor omfattende er det å bytte seter? bør bilen hives inn på verksted? dyrt? Tusen hjertelig takk for gode svar, xersess Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå vet jeg ikke med E38 og E39, men når det gjelder E32 så passer forsetene rett i E34 (baksetene er litt for breie) Ble ikke E39 levert med mange av de samme framsetene? Baksetene tviler jeg desverre på at passer siden selve karosseriet er litt breiere (61mm) Kanskje du blir klokere av dette Kan jo være litt tricks med ledingene for setevarme og el. justering (som de i E38 sikkert har), men jeg ville prøvd å finne noen til å hjelpe som kan slikt. Verksted liker vel helst å montere sine egene varer og ikke "hjemmebrakt" Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Kan vel sikkert få hjelp til å sette i setene sjølv, eventuelt. Takker for svar! Tar gjerne i mot fleire meiningar også Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan vel sikkert få hjelp til å sette i setene sjølv, eventuelt. Takker for svar! Tar gjerne i mot fleire meiningar også PM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå