Rubenevo Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei, jeg lurte på om noen kunne komme med forslag eller lage ett program for meg, jeg jhar antler. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vekt på disse? Og klarer du 10Rrp max med de eller er de for lette? Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Hva er 10 Rrp? jeg har opp til 10 kilo. har løftet i seriøst i ca. 4 uker. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Du må ha så tunge vekter at du bare klarer 10 rep og ikke 11. Har du ikke det kommer du ingen veg. Så klarer du 15 rep eller mer med 10kg så kan du ikke bygge noe iallefall. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 OK. Har du noe program? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Trykk grunnprogram, legg in 10RM der på biceps, det vil jo bli 10kg hos deg. På alle andre skriver du bare en eller noe. Så ser du iallefall biceps regnet ut på alle ukene. Du kan legge inn benkpress også, og arnoldpress og andre øvelser du kan gjøre med de vektene. Se siggen min for tips. Roing kan du gjøre ved å bøye overkroppen fremover og lene deg på noe mens den andre armen henger rett ned og du drar opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå