martingee Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg skal kjøpe meg en HTC Hero og har kommet over nettbutikken Dustinhome. Denne ble kåret til billigste nettbutikk vinteren 2009 av hw.no, men er det noen som har handlet herfra som vil fortelle litt om positive/negative erfaringer? Typisk angående leveringstid, kundeoppfølging/kundeservice osv. Jeg er jo student og har selvsagt registrert studentkonto på dustinhome som gjør at man får rabatt på hele prissortimentet + fri frakt. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har ikke hørt annet enn positive erfaringer om Dustin, grei leveringstid og god kundeservice. Dog har jeg ingen personlige erfaringer. Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 er en stoooor tråd om dustin https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1153575 kos deg! Selv er jeg meget fornøyd med dustinhome Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Bildet nedenfor viser litt om leveringstid. Dette er min første ordre, så jeg har ikke noe negativt å si. Ei heller positiv for den slags skyld. Lenke til kommentar
Vespillo Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Bildet nedenfor viser litt om leveringstid. Dette er min første ordre, så jeg har ikke noe negativt å si. Ei heller positiv for den slags skyld. Hei min gode venn, Jeg legger merke til at det står ''Betalt'' under status. Hos meg står det Ordre under status. Jeg lurer på om det er bestilt eller ikke? Må jeg betale får at de kan sende pakken med tingene jeg ska kjøpe? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Med mindre du har bestilt i oppkrav så må du betale før de sender varen ja. Lenke til kommentar
Robot92 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 bestiller du med faktura, eller sånn betal når du henter på posten, så må du betale først ja Lenke til kommentar
Basskasse Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Kjempefornøyd med dustin! Rask levering, og god på service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå