Gå til innhold

Bannlyst på XBLA, og ny X360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, min gamle X360 ble bannlyst på Live, og nå kommer jeg til å kjøpe ny X360 (RRoD). Men, er det kontoen min, eller min gamle X360 som er bannlyst? Håpet er jo at jeg kan logge på min gamle konto, med min nye X360?

 

Noen erfaringer her?

 

Håper ikke du har tenkt til å kjøpe ny maskin med RRoD :p

 

Regner med at din gammle konsoll har RRoD, og da kan du sende den til MS å få den reparert gratis.... Vil du ikke det av en eller annen grunn, så kan du selge den billig til meg, så sender jeg den inn ;)

Lenke til kommentar
Hei, min gamle X360 ble bannlyst på Live, og nå kommer jeg til å kjøpe ny X360 (RRoD). Men, er det kontoen min, eller min gamle X360 som er bannlyst? Håpet er jo at jeg kan logge på min gamle konto, med min nye X360?

 

Noen erfaringer her?

så når du har kjøpt en ny xbox så trykker du på "recover gamertag"

 

http://support.microsoft.com/kb/907333/nb-NO?sd=xbox

 

du kan også bruke dine gamle saves, overfør de med en offisiell memory unit.

Det du har kjøpt kan du da laste ned på nytt (gratis).

Lenke til kommentar
Hei, min gamle X360 ble bannlyst på Live, og nå kommer jeg til å kjøpe ny X360 (RRoD). Men, er det kontoen min, eller min gamle X360 som er bannlyst? Håpet er jo at jeg kan logge på min gamle konto, med min nye X360?

 

Noen erfaringer her?

 

Håper ikke du har tenkt til å kjøpe ny maskin med RRoD :p

 

Regner med at din gammle konsoll har RRoD, og da kan du sende den til MS å få den reparert gratis.... Vil du ikke det av en eller annen grunn, så kan du selge den billig til meg, så sender jeg den inn ;)

 

 

Hvis han er bannet så hjelper det vell lite å sende den inn?

Lenke til kommentar
Hei, min gamle X360 ble bannlyst på Live, og nå kommer jeg til å kjøpe ny X360 (RRoD). Men, er det kontoen min, eller min gamle X360 som er bannlyst? Håpet er jo at jeg kan logge på min gamle konto, med min nye X360?

 

Noen erfaringer her?

 

Håper ikke du har tenkt til å kjøpe ny maskin med RRoD :p

 

Regner med at din gammle konsoll har RRoD, og da kan du sende den til MS å få den reparert gratis.... Vil du ikke det av en eller annen grunn, så kan du selge den billig til meg, så sender jeg den inn ;)

 

 

Hvis han er bannet så hjelper det vell lite å sende den inn?

nei, de gjør det ikke mot betaling heller.

 

Cossiem, bannlyst er antagelig det norske ordet for "banned" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...