Gå til innhold

[Løst]Skurrer i spill, ikke i windows

Anbefalte innlegg

Jeg har et asus p6t delux hovedkort.

Kjører windows7 64 bit stasjonær pc

når jeg "idler" eller hører musikk i windows så funker lyden utmerket, det er heller ikke noe vind støy selv om volumet er ganske høyt. Men så raskt jeg starter et spill, både modern warfear2 og wow,(og sikkert alle andre) så kommer det en sjikkelig knittrelyd i tilegg til spill lyden, vist jeg multitasker ut til windows så er lyden helt fin igjen.

Mister helt konsentrasjonen. Har prøvd litt forskjellige driverer, men uten resultat.

Noen som kjenner til dette problemet, og eventuelt vet hvordan det kan fikses

Takk for svar

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har funnet en løsning som funker for meg.

Normalt må jeg koble headsettet til i den ingangen fremme i pcen.

Jeg har noen drivere som autodetekterer når jeg stapper i høyttalere,mic,headset osv.

Jeg får kun lov å koble headsetet til fremme i pcen, vist jeg kobler det til bak (der høyttalerene skal være koblet) får jeg beskjed om og koble det i fremm.

Det jeg gjør da er og koble til bak og bare ignorere alt det der, trykke avbryt på alt som kommer opp, kan hende du må dra ut ledningen og stappe i på ny vist det skulle gjøre seg vanskelig, men dette funka for meg, nå har jeg ikke antydning til ulyder lengre.

Lurer rett og slett på om den ledningen som går fra hovedkortet til den tilkoblingsplassen fremme i toweret er for dårligt isolert, den tar opp for mye støy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...