Gjest Guest_F_* Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kjæresten har profil på deiligst der han utgir seg for å være fire fem år yngre enn han er (han er ca tretti selv). Han har ikke bilde av seg selv, og tar ikke kontakt med noen (som jeg vet). Er ikke dette en side med stort sett nakne fjortiser? Jeg tenker i grunn at jeg ikke har så lyst å være sammen med en voksen mann som glor på småjenter. Hvordan hadde du reagert? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Send han bilder av deg selv, så slutter han kanskje å glo på andre. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Tror jeg hadde blitt kvalm, og sint. Ja siden er hovedsakelig for "fjortiser". Er rundt samme alder selv, og bare tanken på å gå på den siden gir meg en "pedo" følelse. Endret 13. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Haha. Han er nok på Jailbait jakt ja. Ser ingen grunn til at noen ellers ville hatt profil på deiligst, og samtidig utgitt seg for å være yngre enn han er. Hadde det kun vært profil, og alder var riktig, kunne det vært for å glo på småjenter, men siden han utgir seg for å være yngre enn han er virker det som om han søker kontakt med andre på siden. Jentene var sist jeg sjekket halvnakne eller helt på kanten. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Legg inn et bilde av han på profilen, da vil han nok slette kontoen selv.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Gi faen i hele greia. Hva er så farlig med en profil? Lenke til kommentar
Gjest Guest_F_* Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Send han bilder av deg selv, så slutter han kanskje å glo på andre. Jeg hadde gjort det hvis han hadde spurt. Har nå lagt ut bilde av meg selv der, og har fått ca tusen meldinger av andre gutter der (som jeg selvsagt ikke svarer på). Han kommer vel over meg før eller siden, så kan han jo gi meg også poeng. Vet ikke helt hva jeg skal si til han. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Send han bilder av deg selv, så slutter han kanskje å glo på andre. Jeg hadde gjort det hvis han hadde spurt. Har nå lagt ut bilde av meg selv der, og har fått ca tusen meldinger av andre gutter der (som jeg selvsagt ikke svarer på). Han kommer vel over meg før eller siden, så kan han jo gi meg også poeng. Vet ikke helt hva jeg skal si til han. Vet ikke helt om det er riktig taktikk her, men lykke til! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Send han bilder av deg selv, så slutter han kanskje å glo på andre. Jeg hadde gjort det hvis han hadde spurt. Har nå lagt ut bilde av meg selv der, og har fått ca tusen meldinger av andre gutter der (som jeg selvsagt ikke svarer på). Han kommer vel over meg før eller siden, så kan han jo gi meg også poeng. Vet ikke helt hva jeg skal si til han. Jaha, enaste du har gjort er synke til hans nivå. Og når tiden kommer har du ikke noe å argumentere mot han siden du selv gjør det samme..... Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kjæresten har profil på deiligst der han utgir seg for å være fire fem år yngre enn han er (han er ca tretti selv). Han har ikke bilde av seg selv, og tar ikke kontakt med noen (som jeg vet). Er ikke dette en side med stort sett nakne fjortiser? Jeg tenker i grunn at jeg ikke har så lyst å være sammen med en voksen mann som glor på småjenter. Hva er egentlig problemet? At det er en del unge jenter som har profil på siden eller at det gjør deg usikker at han titter på andre jenter? Hvordan hadde du reagert? Jeg hadde nok ikke brydd meg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Hva med å prate med typen din om dette og høre hvorfor han har en profil der? Kan jo være dette var noe han lagde for lenge siden som han aldri bruker, kanskje glemt for alt vi vet. Jeg kan forstå du ikke synes det er behagelig om det er slik at han har den kun for å sikle på 14 åringer, men slik du skriver førsteposten får jeg inntrykk av at dere kanskje ikke har snakket så mye med hverandre om dette enda. Btw, du er gått fra å være en som ikke likte at han hadde en profil der, men uten bilde, til å bli verre enn han da du i tillegg til å lage en egen profil legger ut bilder som andre kan sikle på. Da har du i mine øyne ingenting å klage over, og du har om man kan si det slik synket ned på hans nivå og er like god. Hevn er aldri godt for et forhold, men som tidligere nevnt kan kommunikasjon gjøre underverker. Lykke til Endret 13. januar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 en profil er ikke så viktig, men skjønner vis du ikke liker det.Med mindre han begynner å legge ut bilder da:P Men send ett bilde av deg selv til han å se hva han sier:P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvor lenge har Deiligst eksistert? Om det er lengre en fem år: Problem solved. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Deiligst har reklame på pirates bay, og dem det er bilde av der er for det meste mellom 19 og 30. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Deiligst.no fantes i allefall da jeg gikk på videregående tror jeg, så i allefall 7-8 år vil jeg tro... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Deiligst har reklame på pirates bay, og dem det er bilde av der er for det meste mellom 19 og 30. Husker jeg ble sjokkert den gangen jeg så en av dem som var hele 26. Men ja, deiligst er en horeside for 16-20åringer. Hadde slått opp med han om jeg var deg men det er jeg jo ikke. Jeg synes ihvertfall ikke at sånne folk er noe å samle på. Kommer an på hvordan forholdet deres har vært i det siste da. Tenker på om sexen har stoppet opp og sånn. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Men ja, deiligst er en horeside for 16-20åringer... Trodde det var mer 12-16? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har ikke vært nok innom til å sjekke alder godt nok, bare reklame på TPB og et par uheldige feilklikk (type klikke innom Opera igjen etter å ha brukt et annet vindu). Vil helst ikke tenke på det heller. Lenke til kommentar
Gjest Guest_F_* Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hva med å prate med typen din om dette og høre hvorfor han har en profil der? Kan jo være dette var noe han lagde for lenge siden som han aldri bruker, kanskje glemt for alt vi vet. Jeg kan forstå du ikke synes det er ubehagelig om det er slik at han har den kun for å sikle på 14 åringer, men slik du skriver førsteposten får jeg inntrykk av at dere kanskje ikke har snakket så mye med hverandre om dette enda. Btw, du er gått fra å være en som ikke likte at han hadde en profil der, men uten bilde, til å bli verre enn han da du i tillegg til å lage en egen profil legger ut bilder som andre kan sikle på. Da har du i mine øyne ingenting å klage over, og du har om man kan si det slik synket ned på hans nivå og er like god. Hevn er aldri godt for et forhold, men som tidligere nevnt kan kommunikasjon gjøre underverker. Lykke til Jeg har snakket med han om noe lignende mange ganger tidligere. Han benekter til det motsatte er bevist, for så å si at han egentlig ikke liker dette, for så å si at han aldri skal gjøre det mer, for så å fortsette med det samme, bare kanskje prøve å skjule det enda litt bedre enn forrige gang. Jeg har sluttet å tro på han og tror ikke egentlig det er noe vits i å snakke med han om det lenger. Enten må jeg forandre synet mitt, eller så må jeg slå opp. Jeg har prøvd ganske lenge å la være å bry meg, men det dukker stadig opp noe nytt som ødelegger mitt bilde av han totalt, så jeg tror jeg gir opp snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå