MistaPi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er vi tilbake til fixed-function grafikk Simen1? Du tok ikke med shader ytelsen, GFLOPS tallene. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg tok de ikke med siden de er proporsjonale med texture fillrate innen samme GPU-serie. Skulle jeg sammenlignet mot f.eks Nvidia-kort ville det blitt så komplisert å sammenligne at jeg ville unngått en sammenligning. Av samme grunn har jeg ikke med minnefrekvenser og minnebussbredde som egne punkter. Hver for seg er de uinteressante. Det er produktet, minnebåndbredden, som er viktig. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Gjorde et kjapt søk etter 5670, mulig det er på lager et sted allerede http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579140 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Fritekstsøket gir flere Radeon HD 5670. Det ramler nok inn ennå flere i løpet av natta. Ingen av treffene er så dyre som Komplett. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ingen av treffene er så dyre som Komplett. enorme prisforskjeller. 658,- hos amentio og 899,- hos komplett. riktig nog med 1 gig minne men uansett drøyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå