C0bra Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 denne kjøleribba, med en sånnen og denne vifta... og 4 av disse kabinettviftene så har du nok kjøling. Hvor langt du kan klokke kommer an på hovedkortet og rammen også..hvaslags hk og ram er det du har/skal kjøpe? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 har kansje tenkt meg Asus p4p800 eller lignende... med samme klokke egenskapene hvertfall... ikke sikker på rammen fordi det er så mye av den (ikke prøvd å se så my etter heller), men du kan jo kansje hjelpe meg Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 den kjølløsninga du tipset meg om ville nok gjøre susen... Hvis hovedkortet ikke knekker da! :o Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Du kan jo kjøpe Twinmos PC3200 med winbound.. da bør du klare å klokke til hvertfall 2.9Ghz-3Ghz.. ellers kan du jo kjøpe Twinmos PC3700 da skal du klare ca 3.2Ghz.. Du kan jo legge inn en post i hardware.no sin seksjon i forumet, under Hovedkort, Prosessor og minne....der kan du spør hva slags hk og ram de andefaler.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 den kjølløsninga du tipset meg om ville nok gjøre susen...Hvis hovedkortet ikke knekker da! :o Det skal ikke knekke hvis du kobler det skikkelig opp og er forsiktig.. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Men erlig talt. trenger jeg så mye kjøling? jeg har ikke råd til slikt utstyr... Er det ikke noe annet som kjøler bra men ikke koster sinsykt mye? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Tja.. noen kabinett vifter gjør jo også susen..men da kan du ikke forvente like mye som med det andre jeg anbefalte..Hva slags pris hadde du tenkt deg da? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 har egentlig ikke peiling, men når det nermer seg 500,- for kjøleribbe og vifte og evt. adapter så synes jeg det er noen hundre for mye... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 OK! da er vel 3 eller 4 kabinett vifter av denne typen nok? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 ...på komplett så selger de en pakke med vifte og kjøleribb for opptil 3,2GHz for 170,- hvis du bestiller over internett... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 er det denne du mener? den er bedre enn boxed, men ikke det sprekeste til overklokking..du kommer vel opp til 3Ghz med den.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Men hvis du hiver på 2 sånne også, så blir det litt bedre Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Ja det er den. vil ikke ha mer en max. fire kabvifter... jeg synes den forige kabinettviften ser bra ut jeg... Men jeg må jo ha LITT ekstra kjøling på cpu... Du kan skrive ferdig din evt. post nå, men jeg skal legge meg nå... treffest i morgen håper jeg... Jeg må snakke mer med deg... (interesangt) Lenke til kommentar
Talker Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Ja nå er jeg tilbake folkens... Bare skriv i vei... Skal ut en liten tur så jeg blir ikke å treffe, men kommer tilbake før kvelden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå