fjarle Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Til tross for noen startvansker forventes det godt salg for Google-mobilen i 2010. Les mer Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 3G-problemene er høyst sannsynlig nettverksproblemer i USA og ikke tekniske problemer med selve telefonen. Det samme har jo skjedd i flere runder med Apple's iPhone. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 En på jobb som fikk denne i dag og jeg må si at jeg er litt overrasket over hvor rask den virker. Veldig lite lagg rent generelt og alt fra surfing til skriving og google maps virker svært kjapt og responsivt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Bare tullete å regne ut hva komponentene koster, går jo kostnader på å sette alt sammen osv.. Så slik synsing blir jo direkte meningsløst, og hva tilsier at f.eks HTC Touch HD2 med mer eller mindre identisk innmat, bare med dårlige Wifi kort og større skjerm, men ikke AMOLED? Den koster jo mye mer enn Nexus One her i Norge uten at noen går banans av den grunn? Hva tilsier at innmaten i f.eks en iPhone, Omnia HD og andre smarttelefoner i samme prisklasse er noe dyrere? Nexus One er jo en av markedets beste telefoner når det kommer til spesifikasjonene og maskinvaren, og likevel koster innmaten kun tusenlappen, sier vell litt om det generelle nivået på mobiltelefoner generelt og hva de koster? Endret 13. januar 2010 av RamGuy Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Ramguy: Helt enig. For ikke å snakke om utvikling og tusen andre ting et firma må gjennom for å få ut en telefon. Endret 13. januar 2010 av Zappy Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 og når forventes denne å selges å norge? og da snakker jeg ikke om leverandører som tar 2 000kr ekstra (eks. moms) Lenke til kommentar
javas Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har aldri sett en dings hvor selskapet som lager den ikke tjener på dingsen, untatt de første ipodene og spillkonsoller de siste årene. Har sett ville folk som selger en 32gb iPhone for 8000, fordi de har kjøpt den for en tusenlapp billigere. Ta en titt på telefonen som elskes av alle; http://www.isuppli.com/News/Pages/iPhone-3...wn-Reveals.aspx Pris på deler har ikke noe å si. Lenke til kommentar
program Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 iPhone elskes neppe av alle. Jeg vil tro det er den mest elskede og hatede telefonen. Lenke til kommentar
javas Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 iPhone elskes neppe av alle. Jeg vil tro det er den mest elskede og hatede telefonen. Hehe, du har rett. Men den er uten tvil telefonen som folk mener alle touch telefoner konkurerer med. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nei, det er heller telefonen som folk hater at alle journalister påstår utkonkurrerer skikkelige smarttelefoner. Lenke til kommentar
javas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nei, det er heller telefonen som folk hater at alle journalister påstår utkonkurrerer skikkelige smarttelefoner. Det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg