valdes Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 skal man kjøpe seg nokia n97 mini eller htc touch pro 2 tlf. Er litt usikker på hvem jeg skal kjøpe, noen som har noen tips Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg ville gått for Pro 2. Pga Windows OS. Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kommer helt ann paa hva du skal bruke den til. N97 Mini er mindre, mer "hendig"/lommevennlig og den har et bedre kamera. Touch Pro 2 har enda flere "proff" funkjsoner gjennom bruk av Windows Mobile OS og et noe bedre hardware tastatur. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 TP2 er raskere, kræsjer ikke like ofte, og har vel en biiiiiiittelitt bedre skjerm, mtp bank. To stykker på jobben min som har bulk i skjermen på sin N97. Aner ikke hvordan man har klart det... :S N97 er nice telefon. Bedre skyvemekanisme, men TP2 har skjermen over den, samtidig som tastaturet. Lenke til kommentar
valdes Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 TP2 er raskere, kræsjer ikke like ofte, og har vel en biiiiiiittelitt bedre skjerm, mtp bank. To stykker på jobben min som har bulk i skjermen på sin N97. Aner ikke hvordan man har klart det... :S N97 er nice telefon. Bedre skyvemekanisme, men TP2 har skjermen over den, samtidig som tastaturet. Takk for mange god tips Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mobilen har akkurat testet et nytt alternativ til disse 2, Samsung Omnia Pro , du finner testen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå