-Night- Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hey, jeg driver og er på jakt etter ny mobil. klarer ikke helt bestemme meg for hvilken mobil jeg vill ha, Nokia N900, HTC HD2 eller noe annet? Lenke til kommentar
cabirk Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hey, jeg driver og er på jakt etter ny mobil. klarer ikke helt bestemme meg for hvilken mobil jeg vill ha, Nokia N900, HTC HD2 eller noe annet? Hei du burde gå for htc hd2 eller iphone 3gs. nokia henger ikke med i svingene lenger!! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 hva basere du det på? Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg har kjøpt n900, og er veldig fornøyd Men det kommer helt an på hva som er ditt behov, hva som er best valg for deg. Skriv litt mer om hva du ønsker og hva den skal brukes til, så er det lettere å hjelpe Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 tenker bruker til epost noe film titting når jeg ikke gidder skrike på NSB noe mere samt web surfing. GPS til bilen frister også Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Til e-post og filmtitting fungerer n900 veldig godt;) Sylskarp skjerm Samtidig vil nok de fleste andre tilsvarende telefoner klare det samme, så har er ikke n900 noe eksepsjonell. http://www.themaemo.com/and-now-for-someth...killer-feature/ Ta en titt her;) Om du ikke blir skremt, løp og kjøp en n900 med en gang ellers kan det hende at en annen telefon er bedre for deg;) Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 tenker bruker til epost noe film titting når jeg ikke gidder skrike på NSB noe mere samt web surfing. GPS til bilen frister også Hvis det er behovene saa har du mange alternativer, basically stort sett alle telefoner med stor skjerm. Ta deg en tur i naermeste butikk som har utvalg av forskejellige telefoner og prov de ut og se hvordan de foles i din haand. Nokia N-900 er ganske stor og tung og veldig tykk. HD2 er tynn men veldig bred. Som underholdings telefon ta gjerne ogsaa en titt pa Iphone 3GS, Samsung Omnia 2, Google Nexus One og Samsung Omnia HD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå