SiriHo Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Lanseringsdato flyttet tilbake igjen etter utsettelse. Les mer Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ikke værst, dere er nok tidlig ute med denne nyheten, ser at den ikke er oppdatert på imdb.com engang! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Dette blir morro. Genial filmserie. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Noen som faktisk liker disse drittfilmene? Jøss... Se heller Resident Evil: Degeneration. Den er langt, langt bedre. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Må være uenig i den, likt absolutt ikke degeneration. Men de to første filmene med Mila likte jeg, nummer tre, nei. Nummer fire? Forventer det verste og er nok det som kommer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Alle filmene untatt anime pisset er bra. Denne har release på min bursdag i tillegg så dette blir en konge dag:D Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Selv om filmene er litt cheesy ligger de milevis foran spillene som er intet mer enn middelmådige. Jeg ser frem til 4. film. Lenke til kommentar
dask Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Filmene kunne vært laaaangt bedre.. kunne holdt seg mer til selve resident evil storyen, men siden jeg liker zombier.. så er de helt ok... Eneste resident filmen jeg virkelig likte var 2'ern.. ett ord.... "NEMESIS" Skal man lage film av spill, så hold dere til STORYEN! Men blir nok å se filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg