havkat Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei! Når jeg prøver å logge på Windows Live Messenger får jeg opp en feilmelding: Kan ikke logge på deg på Windows Live Messenger Pålogging til Windows Live Messenger mislyktes fordi tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Prøv på nytt senere. Feilkode: 800705ad Hva skal jeg gjøre? En venninne av meg har akkurat samme problemet. Får heller ikke til å av installere det og installere det på nytt, pga at jeg har ikke administratorrettighetene på pcen.. Mvh Katrine Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Skru av og på pc-en og prøv igjen. Det som skjer er at du ikke får svar fra serveren. Sjekk og at passord og brukernavn er i orden. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvis det enda ikke fungerer, kan du prøve av installere det Lenke til kommentar
havkat Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Skru av og på pc-en og prøv igjen. Det som skjer er at du ikke får svar fra serveren. Sjekk og at passord og brukernavn er i orden. Skal prøve det Takk Hvis det enda ikke fungerer, kan du prøve av installere det Det går ikke, pga at jeg ikke har administratorrettighetene.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ahh, det er en skole pc? da kan det være at det ligger en sperre for Messenger i domenet Lenke til kommentar
havkat Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Ahh, det er en skole pc? da kan det være at det ligger en sperre for Messenger i domenet Mm :/ Men jeg fikk det til da Var bare å restarte pcen, tenkte ikke på det jeg Hehe Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Perfekt! Husk å trykke på "løst" oppi toppen her da Lenke til kommentar
havkat Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Perfekt! Husk å trykke på "løst" oppi toppen her da Stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå