alex100 Skrevet 1. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2003 les topic: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...7&view=detailed http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=100...lAction=details takker for alle svar... den skal kjøle en XP2500+... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2003 Glacial Cooling Fan Socket-A 19dB Tja har den selv på min p3 1000, er veldig støysvak. Men skal du overklokke en del er nok den ikke den beste. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 1. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2003 den globalwin'en bråker noe for jæ**i skal eg love deg ,så kjøp en annen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2003 Ikke kjøp GlobalWin, 47db er MYE. Hvis du ikke skal overklokke vil jeg anbefale Silent Breeze (som Lura sa). Skal du overklokke tror jeg microplex er rette plassen å finne noe. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2003 dere skjønner det at jeg har begge to. jeg skal ikke kjøpe noen av de. det jeg lurte på var hvilken av de som er best til å overklokke XP2500+? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2003 dere skjønner det at jeg har begge to. jeg skal ikke kjøpe noen av de. det jeg lurte på var hvilken av de som er best til å overklokke XP2500+? Hvorfor ikke bare prøve og se, tipper at den som bråker mest kjøler og best. Det er du som må leve med støyen, ikke eg Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2003 dere skjønner det at jeg har begge to. jeg skal ikke kjøpe noen av de. det jeg lurte på var hvilken av de som er best til å overklokke XP2500+? Hvorfor ikke bare prøve og se, tipper at den som bråker mest kjøler og best. Det er du som må leve med støyen, ikke eg det gjør ikke meg noe at det bråker. men det er verre med foreldrene mine.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå