Benbjo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Blæ, er faktisk litt enig med dansken. Han fortjener å spille. Dessuten er link spillet hans klasser over Chamakh sitt imo. Selvfølgelig er det langt ifra like bra som Robin sitt men for meg i kamper vi sliter i er han et bedre alternativ en Chamakh, egentlig. Dog er Chamakh en bedre allround spiller enda, men jeg tror Bendtner blir klasse. Fyren har jo mindre tålmodighet en Wojciech. Hvor lenge har han vært skadefri nå? En måneds tid? Etter å ha hvert skadet hvor lenge? Han har dessuten fått spilt en god del siden han ble kvitt skaden sin. Sytepave... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Blæ, er faktisk litt enig med dansken. Han fortjener å spille. Dessuten er link spillet hans klasser over Chamakh sitt imo. Selvfølgelig er det langt ifra like bra som Robin sitt men for meg i kamper vi sliter i er han et bedre alternativ en Chamakh, egentlig. Dog er Chamakh en bedre allround spiller enda, men jeg tror Bendtner blir klasse. Link spillet til Bendtner er ikke klasser over Chamakh. Det eneste Bendtner er bedre på pdd. er å avslutninger med bena. Ellers er Chamakh hoder over Bendtner på alle aspekter. Endret 13. november 2010 av Mavado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå