Gå til innhold

Spillertråd - Nicklas Bendtner

andre3028

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet.no/2010/05/26/sport/nicklas_bendtner/arsenal/fotball/danmark/11869495/

Nå mister han min respekt, punktum!

Han har, helt siden han kom, vært min favorittspiller. Jeg har alltid hatt tro på ham, for han kan bli god. Fordi jeg trodde at han er en lojal spiller som vil spille for Arsenal i resten av livet hans.

Feil kan man ta, hans navn blir uten tvil ikke satt på ryggen min til høst. Jeg har egentlig planlagt det, så jeg er glad for at han har vist hans sanne jeg.

FUCK OFF BENDTNER!!!!!! Vi får heller satse på Chamakh, som de fleste her inne ønsker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Chamakh har i hvert fall nevnt at Arsenal er hans favorittklubb. Det er jo positivt. Som du sa i transfertråden på forumet her, er jeg lei alle som ønsker seg vekk. Hvorfor kan de ikke slå seg til ro i Arsenal? Vi er tross alt topp 10 i verden. Sånn ca. Vi kan vinne CL, PL og alt. Det mangler ikke SÅ mye før vi er der.

Får vi nye drakter til høsten? Er det noen som vet hvordan de ser ut?

Lenke til kommentar

ja håper chamakh blir her resten av karrieren :) Er jævla irriterendes det at Arsenal fostrer opp fotballspillere som stikker til andre klubber når de er gode nok. Skulle ønske alle holdt seg i Arsenal, da blir det trofeer (Y)

ja blir nye drakter til høsten. Er ikke komt noe offisielt ut enda, men virker som det kommer til å bli noe ala Dette

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så var det samme skaden igjen da! Ser ut som som Nicky mister VM med lyskeskaden han har hatt tidligere. Ifølge norske radionyheter klandrer Danmark Arsenal for å ha spilt ham tiltross for smerter. Er det håp for å få han spilleklar til PL?

Lenke til kommentar

Så var det samme skaden igjen da! Ser ut som som Nicky mister VM med lyskeskaden han har hatt tidligere. Ifølge norske radionyheter klandrer Danmark Arsenal for å ha spilt ham tiltross for smerter. Er det håp for å få han spilleklar til PL?

Synd at han mister VM, men det provoserer meg noe helt vanvittig at Danmark legger skylden på Arsenal. Det er vi som betaler lønnen hans, ffs. Det er ingen krise om han ikke rekker PL-starten, nå som vi har både Chamakh og van Persie.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Niklas-Bendtner-in-new-Arsenal-injury-blow-as-Denmark-coach-Morten-Olsen-says-he-won-t-play-for-Danes-until-2011-article569177.html

Bendtner in new Arsenal injury blow

Niklas Bendtner has given Arsenal another injury setback.

Denmark boss Morten Olsen has revealed he does not expect Bendtner to play for him again this year.

That comes on top of Arsenal striker Robin van Persie being ruled out for several weeks after suffering an ankle injury at Blackburn on Saturday.

Arsenal boss Arsene Wenger is hoping to have Bendtner back in full training by early October at the latest and believes he could be back in action by November.

But that is a longer lay-off than Arsenal first expected for Bendtner as Wenger was hoping to have the Danish striker back in September.

Bendtner has struggled with a groin injury problem since being involved in a car crash last autumn.

He had surgery but was out for nearly three months and also had injury troubles at the World Cup.

It is the last thing Wenger needs on top of losing van Persie and new signing Marouane Chamakh will lead the attack in the next few weeks.

Wenger may be forced to use in-form winger Theo Walcott as a centre forward after the injury setbacks.

Lenke til kommentar

Chamakh virker for meg som en mer forsiktig enn RvP hva angår skaderisikabel spill. RvP's bein er liksom overalt i alle retninger... Forhåpentligvis holder han seg skadefri! Bendter saken: helt på trynet av den danske landslagstreneren og kritisere Wenger for å ha spilt Bendtner mens han hadde smerter, for så å tilsynelatende gjøre akkurat det samme selv under VM!

Lenke til kommentar

Nuvel. Morten Olsen og Bendtners far er konger når det gjelder å fare med bullshit. Nicklas selv er mer optimistisk.

Nicklas Bendtner has rubbished the statements his Dad made. He says he's close to returning to full fitness.

Bendtner: "My basic form is now fully in place. I've started to sprint. Next week I'll do some ball work. It will be a huge step forward"

Fra twitteren til den svært pålitelige J. Sanderson.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Nicklas has a groin injury and speaking on September 30, Arsene Wenger said: “Nicklas should be available after the international break (at the beginning of October)."

Spennende! Vi vet at skaden uansett plutselig kan bli værre, men det er lov å håpe.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hmm.. Jaja.

Syns uansett uttalelsene hans er patetiske. Han er en av flere spisser i laget vårt og alle får spille. Han har vel uttrykt at han vil spille for Real eller Barca? Han får ta turen bort der og se hvor mye han får spille. Skjerp deg, Bendtner. Du er ikke jævla god.

Lenke til kommentar

Blæ, er faktisk litt enig med dansken. Han fortjener å spille. Dessuten er link spillet hans klasser over Chamakh sitt imo. Selvfølgelig er det langt ifra like bra som Robin sitt men for meg i kamper vi sliter i er han et bedre alternativ en Chamakh, egentlig. Dog er Chamakh en bedre allround spiller enda, men jeg tror Bendtner blir klasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...