stec0 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Hei, jeg har mobilt brebånd og ¨skal sette i tp kabel siden jeg har fått vanlig internett igjen. altså det jeg gjør. jeg setter inn TP-Kabelen og ingenting skjer. jeg prøver og starte "netverkskortett" i driver manager, men får feil her. this device cannot start. (Code 10) noen som veit hva feilen er? kan nevne det funka før jeg fikk mobiltbrebånn. -Stec0 ps. er litt noob innen dette på data hovedkort: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=490136 OS: Windows Vista Endret 13. januar 2010 av stec0 Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har du forsikret deg om at du har oppdatert nettverksdriveren? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Skru av mobilt bredbånd programmet, eventuelt sett sømnløshet på (Om du har TMBB) Lenke til kommentar
stec0 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Skru av mobilt bredbånd programmet, eventuelt sett sømnløshet på (Om du har TMBB) netverksdriveren er Uptodate vi prøvde dette Youcef dette funket ikke. lurer extremt hva som kan være feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå