RasmusThe1 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Hei. I forrige uke bestilte jeg en SE C903 fra CDON.COM. Den ble sendt for noen dager siden, og den kom til Drammen i går hvor jeg bor. Så spora jeg den igjen, og da var den i Oslo. Snakket med CDON og de sa at jeg måtte snakke med posten. Jeg ringte posten og de sa at jeg måtte høre med avsender, og at de ikke visste hvorfor. Noen formeninger? Har sendt spørs. til CDON nå, og venter på svar.. Rart dette her Sendingen er sortert og videresendt 12.01.2010 20:14 0024 OSLO Sendingen er sortert og videresendt 12.01.2010 15:43 3007 DRAMMEN Sendingen er ankommet terminal og videresendt 12.01.2010 12:15 3007 DRAMMEN Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 11.01.2010 20:56 0024 OSLO Endret 13. januar 2010 av RasmusThe1 Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så lenge avsender har skrevet riktig adresse så er det ikke annet enn at det er Posten sin feil. Det er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det er ikke slik at den har kommet til landet gjennom Drammen da og blir derfra sendt til Oslo for fordeling og så sendes til adressat derfra? Det er uansett ikke CDON som skal ha spørsmålet men heller Posten eller Bring. Ring 81000710 og etterspør gangen der. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Veldig rar måte å sende på syns jeg. Det skulle jo hatt rekkefølge: Avsender->Postsentralen for Norge (Oslo)->Hovedsentralen for østlandet (Oslo)->Hovedsentralen for Buskerud (Drammen)->mottaker Kan hende pakken har kommet feil i sortimentet (skulle ikke forundre meg ) Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Posten sa jo at de ikke visste hvorfor. Og CDON sa igjen at de ikke visste, men at når den kom tilbake ville de sende den til meg med en gang. Og fikk henteseddel til postkontoret idag, så hadde de ikke pakka når jeg kom med seddelen. Og forresten, den skulle videresendes fra Drammen igjen, til et annet postkontor nærmere meg men enda i drammen Endret 13. januar 2010 av RasmusThe1 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Dette er Postens feil, og de som er mest riktig å ringe i denne anledning (men overasker meg ikke at de skyver ansvaret over på avsender, da Postens kundeservice stort sett er en gjeng med sure megger). Men ettersom CDON er avsender, er det i praksis de som har ansvar for å ordne opp med Posten om du ikke gidder. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 har opplevd noe lignende tidligere. min pakke som skulle fra sandefjord til ca midt i oppland går vanligvis sandefjord - oslo - hamar - til meg. men, har hent at pakken tar en tur til nordnorge før den kommer tilbake til østlandet, men det har alltid kommet frem. menneskelig feil tipper jeg, men det kommer nok til deg etterhvert. ta det mer ro og vent ett par dager til, så dukker den nok opp. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Og fikk henteseddel til postkontoret idag, så hadde de ikke pakka når jeg kom med seddelen. Dette har skjedd meg noen ganger også - ufattelig irriterende! Det er ikke meninga å kuppe tråden eller noe - men har man krav på noe når dette skjer? Etter mitt hode ville god kundebehandling være å sende den med "hjem på kvelden" - selvfølgelig uten kostnad for mottaker. Mottaker har jo allerede brukt tid, penger og krefter på å hente en pakke som ikke var der.. De gangene jeg har opplevd dette har det vært liten forståelse for mitt synspunkt hos de bak disken.. Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Sendingen er utlevert - Mottatt av: pgo retur til cdon 14.01.2010 11:02 0024 OSLO Nå må jeg vente på at den kommer fram til CDON, så blir sendt til meg. Ufattelig plagsomt at det tar så lang tid. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Fikk ikke med meg at du hadde snakket med Posten, beklager. Sendinga er sikkert sendt rekommandert og da taes det bilde ved veridpapirsentralen i Oslo før utsending til postkontor. Det hender da at bildet (som fungerer som hentelapp) kommer til riktig adresse mens selve pakken tar en runddans i systemet. Da ender man opp med en hentelapp til et postkontor som ikke har pakken inne. (Akkurat skjedd med med en pakke fra Hong Kong... Tid til Norge: 3 dager, tid i Posten sitt system: snart 2 uker...) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Vel, du må stille krav. At CDON ber deg snakke med Posten skal du drite i. Det er hos CDON du har kjøpt produktet og de skal levere det du har betalt for. Klarer de ikke det selv skal du ha pengene igjen. Du er kunde hos CDON, CDON er kunde hos Posten. Jeg betaler personlig alltid med kredittkort og så fort selger gjør seg vanskelig på slike saker sier jeg som følger: Finn ut av saken eller så ringer jeg mitt kredittkortselskap for å få refundert pengene jeg har betalt dere for en vare jeg ikke har fått og dere ikke vet hvor er. Da blir det som regel fart på sakene, hvis ikke får de ikke noen penger Endret 20. januar 2010 av Ninjahamster Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Har snakket med CDON, og de sier at pengene blir refundert når varen kommer på lageret i Sverige. Nå har det tatt 6 dager siden varen ble registrert i Oslo på vei til Sverige. Merkelig at det tar såpass lang tid. CDON sa at jeg måtte registrere ny vare bare Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja, servicen dems suger. Det har vært kjent lenge. Mange har problemer med returer dit, da spesielt på elektronikk etter det jeg har lest. At det hele foregår fra Sverige gjør ikke ting lettere. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Forresten så er det Posten vi snakker om her Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Er det mulig. Ble sendt fra Oslo 14/1 og har enda ikke fått varsel om at den har kommet til Sverige. Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå