Gå til innhold

Creative med Radeon 9800 Pro

Anbefalte innlegg

Ser at dere glemmer dollar kursene, prisen er jo 550 Dollar for det nye kortet fra creative.

Vurderte og kjøpe det men etter jeg så hvordan hjemme siden til creative så ut etter en stund nå skiftet jeg mening, har mistet tilliten til det selskapet.. noen som har erfaringer med dem i det siste annet en negativt? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderte og kjøpe det men etter jeg så hvordan hjemme siden til creative så ut etter en stund nå skiftet jeg mening, har mistet tilliten til det selskapet.. noen som har erfaringer med dem i det siste annet en negativt? :)

Ehh.. Lol?

Har du snubla å slått deg? Du vil kjøpe ikke produktene deres fordi du ikke liker websida deres?

Hva er galt med den da? Og hvilken snakker du om? Europe? USA? Eller er det Asia webben?

Jeg finner ikke noe galt med den, så jeg syns det du sier bare er fryktelig latterlig.

Lian Li, Cooler Master, AMD, Intel, Asus og Abit sidene er skikkelig ræva, så de må jo bare ha ræva produkter siden de ikke gidder å prioritere websidene sine. :p

Lenke til kommentar

Har alltid brukt crative sine skjermkort, og er meget fornøyd med dem. Og hva har hjemmesiden til creative med kvaliteten på skjermkortet å gjøre :D
Lenke til kommentar

Har alltid brukt crative sine skjermkort, og er meget fornøyd med dem. Og hva har hjemmesiden til creative med kvaliteten på skjermkortet å gjøre :D

hehe , det er bare noe mentalt som sier meg:

dette liker jeg ikke ^^

Siden er forferdelig vanskelig og navigere seg fram på,

noe som gjør at jeg ikke vil kjøpe kort fra dem lengre,

og kvaliteten på kortene er vel så som så..

hadde gf 1 og 2 fra dem, mye rot :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...