Gå til innhold

PS3 spill og racing wheel

miXer

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat gått til innkjøp av et racing wheel som passer til PS2, PS3 og PC og jeg har Race Driver Grid på PS3, men dette er jo ikke ment for racing wheel. Jeg kan stille det inn slik at gasspedalen er x-knappen, men da er det jo enten full gass eller ikke noe. Rart at et så bra spill ikke er optimalisert for racing wheel. Er det noen som vet om noen bra racing/simulator spill til PS3 som støtter racing wheel? Kunne ønsket med en lastebil simulator på PS3. Finnes det? Kommer det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat gått til innkjøp av et racing wheel som passer til PS2, PS3 og PC og jeg har Race Driver Grid på PS3, men dette er jo ikke ment for racing wheel. Jeg kan stille det inn slik at gasspedalen er x-knappen, men da er det jo enten full gass eller ikke noe. Rart at et så bra spill ikke er optimalisert for racing wheel. Er det noen som vet om noen bra racing/simulator spill til PS3 som støtter racing wheel? Kunne ønsket med en lastebil simulator på PS3. Finnes det? Kommer det?

Need for speed shift støtter ratt og pedaler, ellers kan du jo laste ned gt5 prologue. Har ikke sett lastebil simulator på ps3.

Lenke til kommentar

Need for speed shift støtter ratt og pedaler, ellers kan du jo laste ned gt5 prologue. Har ikke sett lastebil simulator på ps3.

Need for speed shift syntes jeg var dårlig. Prøvde demoen og likte ikke kjørestilen i det hele tatt. Gran turismo spillene er artige, men litt for realistiske for min del. Noen andre som kommer på bra spill til ratt og pedaler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...