Manx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er noen av dere damer? Kan jo ikke se at det skulle være av noe interesse ellers, eller er vel kanskje det viss man står i mål for det andre laget Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Chicks i fotballkategorien? Haha, bare å drømme videre. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) For real, har du ikke fått med deg bilder av noen andre heller G? Både Axel, Game, Hyrlen og meg har postet bilder, men gidder ikke å la de ligge ute så lenge. Jeg har ikke fått sett iRoman Kan ikke si det akkurat, og når jeg spørr om dette sier det vel litt - Hvem er denne Axel? Uansett, så bryr jeg meg lite hvordan folk ser ut... Er noen av dere damer? Nuts, you got me... Endret 23. januar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ah, feil av meg. Det er Points. Forresten, fotballchicks er jo så deilige! Spurs Ladies Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Håper noen skjønte at jeg ikke var "helt" seriøs. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Chicks i fotballkategorien? Haha, bare å drømme videre. Derav setning nr. 2 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fra nå av er jeg Spurs Ladies core-fan #1. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fra nå av er jeg Spurs Ladies core-fan #1. Og jeg liker Luke Chadwick. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fra nå av er jeg Spurs Ladies core-fan #1. Og jeg ligner på Luke Chadwick. Fett... Trodde ikke det var mulig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fra nå av er jeg Spurs Ladies core-fan #1. Og jeg ligner på Luke Chadwick. Fett... Det gjør jeg også Så kult da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Chicks i fotballkategorien? Haha, bare å drømme videre. Var jo hun ene med pedobear avatar som var her en stund. Så hadde vi hun ene kvinnelige moderatoren som stakk hodet inn titt og ofte, men hun ble vel seksuellt trakassert og siden har vi ikke sett henne her inne. Vi kunne jo evt. prøvd å lokke hun her inn med no godteri e.l. Endret 23. januar 2010 av Points Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Vi kunne jo evt. prøvd å lokke hun her inn med no godteri e.l. Håper hun ikke heier på Shakthar eller Wolves eller noe. Går jo i ett med drakta Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Chicks i fotballkategorien? Haha, bare å drømme videre. Var jo hun ene med pedobear avatar som var her en stund. Så hadde vi hun ene kvinnelige moderatoren som stakk hodet inn titt og ofte, men hun ble vel seksuellt trakassert og siden har vi ikke sett henne her inne. Vi kunne jo evt. prøvd å lokke hun her inn med no godteri e.l. I certainly saw what you did there. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Det tok mye lengre tid enn jeg hadde forventet å telle opp stemmer, noe jeg har holdt på med i to strake timer nå. Stemmer for at vi avslutter nominasjonen i dag, en uke i forkant av avtalt tid, om ingen har voldsomme motforestillinger? Flesteparten av våre regulære skribenter har rablet ned listene sine, noen uferdige men dog, så det skulle bli nokså representativt pdd. Jeg jobber med trilogiens siste tråd: prisutdelingen. En tråd som kommer ila de nærmeste dagene, kanskje allerede Søndag kveld. Har mye jobb og fritidsaktiviteter om dagen så tiden strekker ikke til og forumet blir nedprioritert - naturligvis. Edit: om noen fyller ut sine allerede utlagte lister inntil verste tråd så kommer ikke det med. Gidder ikke telle på nytt. Avventer respons før jeg fortsetter telle-jobben. Endret 24. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Enig med du. Tell opp du Game. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Chicks i fotballkategorien? Haha, bare å drømme videre. Var jo hun ene med pedobear avatar som var her en stund. Så hadde vi hun ene kvinnelige moderatoren som stakk hodet inn titt og ofte, men hun ble vel seksuellt trakassert og siden har vi ikke sett henne her inne. Vi kunne jo evt. prøvd å lokke hun her inn med no godteri e.l. Jeg tar på meg skylden for hun første. Ble kanskje litt for mye cam, msn, asl-greier. Og hun andre der skiller seg veldig ut i positiv forstand på et forum av mannlige nerder. Det var litt av et bilde. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Vi kunne jo evt. prøvd å lokke hun her inn med no godteri e.l. Håper hun ikke heier på Shakthar eller Wolves eller noe. Går jo i ett med drakta Haha. Jeg elsker deg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Lagt ut litt godteri nå, så får vi se. Har fungert rimelig bra for meg før, men det blir spennende å se om det funker på jenter over 10 år også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Lagt ut litt godteri nå, så får vi se. Har fungert rimelig bra for meg før, men det blir spennende å se om det funker på jenter over 10 år også. Hahaha :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå