Gå til innhold

Manchester United: Den Store Awards-tråden - Diskusjonstråd

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For real, har du ikke fått med deg bilder av noen andre heller G? Både Axel, Game, Hyrlen og meg har postet bilder, men gidder ikke å la de ligge ute så lenge. Jeg har ikke fått sett iRoman :(

Kan ikke si det akkurat, og når jeg spørr om dette sier det vel litt - Hvem er denne Axel?

Uansett, så bryr jeg meg lite hvordan folk ser ut...

Er noen av dere damer?

Nuts, you got me...

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Chicks i fotballkategorien? Haha, bare å drømme videre. :lol:

Var jo hun ene med pedobear avatar som var her en stund. Så hadde vi hun ene kvinnelige moderatoren som stakk hodet inn titt og ofte, men hun ble vel seksuellt trakassert og siden har vi ikke sett henne her inne.

Vi kunne jo evt. prøvd å lokke hun her inn med no godteri e.l.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Var jo hun ene med pedobear avatar som var her en stund. Så hadde vi hun ene kvinnelige moderatoren som stakk hodet inn titt og ofte, men hun ble vel seksuellt trakassert og siden har vi ikke sett henne her inne.

I certainly saw what you did there. :love:

Lenke til kommentar

Det tok mye lengre tid enn jeg hadde forventet å telle opp stemmer, noe jeg har holdt på med i to strake timer nå. Stemmer for at vi avslutter nominasjonen i dag, en uke i forkant av avtalt tid, om ingen har voldsomme motforestillinger? Flesteparten av våre regulære skribenter har rablet ned listene sine, noen uferdige men dog, så det skulle bli nokså representativt pdd.

Jeg jobber med trilogiens siste tråd: prisutdelingen. En tråd som kommer ila de nærmeste dagene, kanskje allerede Søndag kveld. Har mye jobb og fritidsaktiviteter om dagen så tiden strekker ikke til og forumet blir nedprioritert - naturligvis.

Edit: om noen fyller ut sine allerede utlagte lister inntil verste tråd så kommer ikke det med. Gidder ikke telle på nytt. Avventer respons før jeg fortsetter telle-jobben.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Jeg tar på meg skylden for hun første. Ble kanskje litt for mye cam, msn, asl-greier.

Og hun andre der skiller seg veldig ut i positiv forstand på et forum av mannlige nerder. Det var litt av et bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...