Larsemão Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Merker at jeg må nok begynne å være enda mer aktiv innpå her Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Det syntes jeg du skal Larsemão. Det tar ikke lang tid før man kommer inn i varmen her, dersom man er en regelmessig poster. Takk for det Wis. Idéen var ikke spesielt original eller nyskapende dog Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg vurderer sterkt å endre stemmen på årets ikke-Unitedsupporter til meg selv. Siden flere av de andre tydeligvis gjør det. Men ja. I utgangspunktet er det teit å stemme på seg selv. Men Danielzu ser ikke akkurat ut til å vinne dette :!: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hehe, jeg ville ikke hatt noe i mot at du stemmer på deg selv, i og med at du fortjener den Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Skjønner ikke hvorfor alle stemmer på niko som årets anglofile. Om jeg ikke tar feil har han vel selv sagt at han langt i fra er anglofil, og er egentlig ikke særlig glad i England (til tross for at han har flytta dit)? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Søt tråd å komme tilbake til. Ser jeg svimser innom årets snilleste og årets gladeste til tider. Raste sin er ironisk ment, garantert. At ikke tc tapetserer disse to må være en feil. Årets anglofile blir walk-over. Skjønner ikke hvorfor alle stemmer på niko som årets anglofile. Om jeg ikke tar feil har han vel selv sagt at han langt i fra er anglofil, og er egentlig ikke særlig glad i England (til tross for at han har flytta dit)? Doh. Motsatt. Elsker alt med England Endret 18. januar 2010 av niko_90 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå snakker jeg om spammeprisen, kan ikke si den er særlig positiv. :!: Sier du, jeg får jo smileyprisen vel fortjent Vær glad du ikke får pris for 32-drakta di. Er det så galt å ha Mame Biram Diouf sitt nummer da? Skal du ta opp kampen med Raste nå eller Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Skjønner ikke hvorfor alle stemmer på niko som årets anglofile. Om jeg ikke tar feil har han vel selv sagt at han langt i fra er anglofil, og er egentlig ikke særlig glad i England (til tross for at han har flytta dit)? Doh. Motsatt. Elsker alt med England Ah. Følte av en eller annen grunn at du hadde sagt det rett før du dro til Manchester. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Håper noen av dere stemmer på meg som Årets Nykommer, det hadde vært koselig. Har vært registrert på forumet en god stund, men først i 2009 jeg begynte å bli aktiv - og da særlig i United seksjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har ikke sett på deg som en nykommer, ei heller som veldig aktiv i debatter - men du får heller få prisen Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 I forhold til mange av dere andre så er jeg vel ikke veldig aktiv i debatter, men jeg slenger da ut noen meninger av og til, med ikke for lange mellomrom Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Jeg med dårlig hukommelse Gia? Hukommelsen min er faktisk jævla bra, bare så det er sagt Endret 22. januar 2010 av Raste Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Giallo, selv om iRoman kanskje er usedvanlig kjekk, kan du dessverre ikke stemme på han, i og med han ikke er unitedsupporter Endret 22. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 G får egoet mitt til å nå nye høyder, en stor ære Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg med dårlig hukommelse Gia?Hukommelsen min er faktisk jævla bra, bare så det er sagt Du får lide av mine hukommelsestape Giallo, selv om iRoman kanskje er usedvanlig kjekk, kan du dessverre ikke stemme på han, i og med han ikke er unitedsupporter Ah, stemmer, vel, da får den bli blank... G får egoet mitt til å nå nye høyder, en stor ære Ego er viktig Forøvrig merkelig at jeg får noen stemmer her og der, trodde dette skulle være noe kameratslige greier jeg? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du er jo alles lille kosete Serie A-elsker. Jeg setter iallefall stor pris på å ha deg her på forumet, antagelig siden jeg ikke er like anglofil som mange andre. Du kan jo også mye om det så det er fint. Det finnes annen fotball enn engelsk også Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det finnes annen fotball enn engelsk også Men hallo... Der er jo ikke ballen rund engang... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det finnes annen fotball enn engelsk også Men hallo... Der er jo ikke ballen rund engang... Har vel mer denne formen??? Ser at flere har nevnt meg under største savn, så får ta det som et pluss. Så er det jo fint at Limbeck og Jotun tar hånd om Old Boys prisen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Kjekkasen: iRoman (Har ikke sett et eneste bilde av noen andre forumtøffler).Årets ikke-United supporter: iRoman (Det er noe med disse Russerne jeg liker...). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) For real, har du ikke fått med deg bilder av noen andre heller G? Points, Game, Hyrlen og meg har postet bilder, men gidder ikke å la de ligge ute så lenge. Jeg har ikke fått sett iRoman Endret 23. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå