Raste Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Serriøst, er jeg så bortforklarende? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Dårligste hukommelse: DjDark. Nå må du snart huske at det finnes en hvit variant DJ! Teiting. Endret 14. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Beste avatar: Min egen, på delt om noen andre har House-avatar. sup dawg! me me me Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Nei smågal. Du holder med feil klubb. Eneste du kan være med på er å nominere meg, som holder med United, i d.no's desidert kuleste medlem, evt bli nominert som beste ikke-united medlem. Lykke til. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Teller opp 1. Februar så folk har god tid til å fylle ut sine lister. Håper enda flere vil bidra, selv om vi er fornøyde med deltagelsen sålangt. Savner dog litt skriv fra et par Liverpool og Arsenal brukere. Flere der som er ivrige lesere av vår kategori og som har gode forutsetninger for å bedømme oss United-supportere. Endret 16. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Da har jeg bedømt united-supporterne. Bare for flere ikke-unitedsupportere å hive seg på! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kan noen forklare meg hvorfor jeg får smileymisbruk prisen? Skjønner det ærlig talt ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke jeg heller. Andre som er mye værre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hva skjer med at alle synes jeg er en besserwisser, forklaringer takk . Det varmer i hjertet mitt å se folk skrive navnet mitt under "Brukeren med høyest fotballkunnskaper", "Årets analyktiker", "Beste moderatorkandidat" og de andre kategoriene, men særlig disse, og "Årets kjekkas" da, men min appell til det søte kjønn er tydeligvis ikke like stor som til mannfolk noe som er underbygget av min korte periode på nettby hvor jeg ikke fikk noen "brev" av kvinner, men et par av menn som likte og jeg siterer "den søte svømmerkroppen din". @Tøsen: Send en PM til Dotten så kan du nok få endret det om du ønsker det. @Raste: Ja. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 @Tøsen: Send en PM til Dotten så kan du nok få endret det om du ønsker det. Etter TG Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Eg må bare si eg er skuffet! Skuffet over at eg ikke har fått flere nominasjoner på rehab punktet!!! Med tanke på den jobben eg gjorde for å kvitte meg med !!!!!!! synest eg VIRKELIG(!!!) at eg hadde fortjent det!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Åja, det er sant det. Kalte deg for Mr. Utropstegn før. :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Beste avatar: hmm..... Han som har Sophia bush. Hihi, stemmer Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kjenner ikke alle her inne så voldsomt godt, men har da lagt inn nu Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Vil si en ting før alle stemmer på meg som optimist. Jeg har de klart laveste forventningene før sesongen og før kamper Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Sinnataggen: Corey (Litt hårsår ca hver tredje uke ? hehe) Moi? Jeg føler at jeg ikke er særlig hissig av meg (bortsett fra når vi taper,men hey hvem er ikke det),men jeg føler meg beæret over den tittelen fra Game himself! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Årets nykommer: Ingen aning. TomHel kanskje? Han er da ingen nykommer? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Beste moderatorkandidat: Game og Points er uaktuelle. De har 200 bans hver med div. nick. Husker i gamle dager hvor jeg hele tiden måtte prate med Alastor for å få Points, da han var her med sitt gamle nick, tilbake. Alastor fungerer fint som det er, men hvis jeg måtte velge en så går jeg for Archanios. Mat på mølla for Sameboe. Dette er et politisk mord på mitt moderatorkandidatur. Jeg avfeier ditt skriv og henviser til demokratiet. Kun Arch og Wis har flere stemmer, marginalt også. Undertegnede nevnes både i positiv og negativ forstand i sammenheng med nominasjonsprosessen, men som kjent er all publisitet er bedre enn ingen publisitet. Når Arnold ble guvernør i California, kan jeg bli moderator på denne siten. Slående argument. Slående. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Da har jeg endelig skrevet i tråden jeg og. Endret 16. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg er definitivt årets besserwisser ser jeg. Jeg må si at det var et herlig initiativ du tok Game når du startet opp det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå