Gå til innhold

Manchester United: Den Store Awards-tråden - Diskusjonstråd

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teller opp 1. Februar så folk har god tid til å fylle ut sine lister. Håper enda flere vil bidra, selv om vi er fornøyde med deltagelsen sålangt.

Savner dog litt skriv fra et par Liverpool og Arsenal brukere. Flere der som er ivrige lesere av vår kategori og som har gode forutsetninger for å bedømme oss United-supportere. ;)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Hva skjer med at alle synes jeg er en besserwisser, forklaringer takk :p. Det varmer i hjertet mitt å se folk skrive navnet mitt under "Brukeren med høyest fotballkunnskaper", "Årets analyktiker", "Beste moderatorkandidat" og de andre kategoriene, men særlig disse, og "Årets kjekkas" da, men min appell til det søte kjønn er tydeligvis ikke like stor som til mannfolk noe som er underbygget av min korte periode på nettby hvor jeg ikke fikk noen "brev" av kvinner, men et par av menn som likte og jeg siterer "den søte svømmerkroppen din".

@Tøsen: Send en PM til Dotten så kan du nok få endret det om du ønsker det.

@Raste: Ja.

Lenke til kommentar
Beste moderatorkandidat: Game og Points er uaktuelle. De har 200 bans hver med div. nick. Husker i gamle dager hvor jeg hele tiden måtte prate med Alastor for å få Points, da han var her med sitt gamle nick, tilbake. Alastor fungerer fint som det er, men hvis jeg måtte velge en så går jeg for Archanios.

Mat på mølla for Sameboe.

Dette er et politisk mord på mitt moderatorkandidatur. Jeg avfeier ditt skriv og henviser til demokratiet. Kun Arch og Wis har flere stemmer, marginalt også.

Undertegnede nevnes både i positiv og negativ forstand i sammenheng med nominasjonsprosessen, men som kjent er all publisitet er bedre enn ingen publisitet. Når Arnold ble guvernør i California, kan jeg bli moderator på denne siten.

Slående argument. Slående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...