Old Game Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Hvordan var det mulig å faktisk ta mitt siste innlegg seriøst? Skremmende. Bare helt greie brukere? Hva er dette for noe?!? Jeg liker prosjektene dine, Jotun. Pluss i margen min mann. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvordan var det mulig å faktisk ta mitt siste innlegg seriøst? Skremmende. Eg opplevde jo at "norske kroner" vitsen ble tatt seriøst. Så er ikke overrasket over noe som helst :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvordan var det mulig å faktisk ta mitt siste innlegg seriøst? Skremmende. Eg opplevde jo at "norske kroner" vitsen ble tatt seriøst. Så er ikke overrasket over noe som helst :!: Men så skrev du senere at du faktisk var seriøs da. Ikke noe smiley eller hvit skrift som reddet deg da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 TomHel: Jeg som smily-misbruker? Og rehab??? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Overraskende hyggelig, TomHel? Hvorfor er det overraskende? Alle vet jo at Chelsea-gutter er kjernekarer, alle som en. For øvrig begynner jeg å angre litt sånn smått på forumnick. Men gjort er gjort osv. Jaja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 TomHel, hvorfor har jeg dårlig hukommelse? Etter Ronaldo-overgangen? WTF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Lite begrunnelser bevisst, for å få litt aktivitet her TomHel: Jeg som smily-misbruker? Og rehab??? Tidenes mest irrterende "". For all del, du har gått ut av rehab med straight A's. Overraskende hyggelig, TomHel? Hvorfor er det overraskende? Alle vet jo at Chelsea-gutter er kjernekarer, alle som en. For øvrig begynner jeg å angre litt sånn smått på forumnick. Men gjort er gjort osv. Jaja. Ikke overraskende hyggelig, men overraskende objektiv. Som aktiv i fotballdelen, så må du jo være innom United-leiren. En meget stor fordel for deg å være objektiv, og du er en bruker ingen kan si noe negativt om. TomHel, hvorfor har jeg dårlig hukommelse? Etter Ronaldo-overgangen? WTF Ronaldo-fanboy i hele 08 og deler av 09, det kan du ikke nekte på! Og i et par innlegg har du vist hat til han. Virker som du ikke liker han nå. Gidder ikke å leite frem noe nå, så om du mener at jeg tar helt feil her, så kan jeg fjerne det btw, 3 smileyer i et innlegg må være ny pers. Endret 13. januar 2010 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Etter å ha lest TomHel's liste har jeg konkludert med at han prøver å komme i buska mi. Jeg er i fred med å finne meg en ny forumflamme. Points har blitt et felleshøl og allemannseie, så jeg må finne nye beiter... Glemte forresten at du hadde House avatar, som jeg attpåtil foreslo engang i tiden. Hadde det vært i min gullfisk-hukommelse, hadde jeg gitt deg min "årets avatar" nominasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det glemte jeg også å nevne. Jeg har et par soft-spots. Et av de er de harde rumpeballene dine, og et annet er House Men selv om du er digg å se på, så vil jeg ikke helt inn i buskene nei. Du er storebroren jeg aldri hadde! Og, flaut at du ikke gidde meg avatar-prisen, men kan aldri huske at du tipset meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det glemte jeg også å nevne. Jeg har et par soft-spots. Et av de er de harde rumpeballene dine, og et annet er House Men selv om du er digg å se på, så vil jeg ikke helt inn i buskene nei. Du er storebroren jeg aldri hadde! Og, flaut at du ikke gidde meg avatar-prisen, men kan aldri huske at du tipset meg. Hva behager? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Bæærgensk, haha. Neida. Flott tråd Game. Skal lese gjennom og svare n shit senere i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det glemte jeg også å nevne. Jeg har et par soft-spots. Et av de er de harde rumpeballene dine, og et annet er House Men selv om du er digg å se på, så vil jeg ikke helt inn i buskene nei. Du er storebroren jeg aldri hadde! Og, flaut at du ikke gidde meg avatar-prisen, men kan aldri huske at du tipset meg. Hva behager? Gav i følge ordboka, på dialekt sier jeg gidde. Vane. Vær fornøyd med at jeg skriver bokmål. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Vel, aldri sagt at jeg har vært fanboy av Ronaldo. Det eneste jeg har sagt på mitt er at den Ronaldo-sagaen var renspikket tull i 08 og samtidig så har jeg sagt at jeg har likt spillestilen hans. Endret 13. januar 2010 av Raste Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vel, aldri sagt at jeg har vært fanboy av Ronaldo. Neida, det har vi andre konkludert med det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Den nominasjonen av Raste er vel fortjent ass... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Mulig at jeg liker å bortforklare meg, men akkurat det står jeg på det jeg nevner over Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Greit at du ikke har nok selvironi til å innrømme at du forsvarte Ronaldo i en periode ingen andre gjorde det. Jeg skal ikke gni det inn mer, siden du tydligvis ikke synes det er morsomt. Orker ikke diskutere det om du har "glemt" det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Du er altfor snill, Wisbatov. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, er virkelig forbauset over at jeg er på lista over årets ikke-united supporter hos noen av dere. Skulle trodd at trusselbrevene ikke skulle holde, men det gjorde de jaggu meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå