Gå til innhold

Manchester United: Den Store Awards-tråden - Diskusjonstråd

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan var det mulig å faktisk ta mitt siste innlegg seriøst? Skremmende.

Eg opplevde jo at "norske kroner" vitsen ble tatt seriøst. Så er ikke overrasket over noe som helst :!:

Men så skrev du senere at du faktisk var seriøs da. Ikke noe smiley eller hvit skrift som reddet deg da. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Lite begrunnelser bevisst, for å få litt aktivitet her :)

TomHel: Jeg som smily-misbruker? Og rehab??? :(
Tidenes mest irrterende ";)". For all del, du har gått ut av rehab med straight A's.

Overraskende hyggelig, TomHel? Hvorfor er det overraskende? :p Alle vet jo at Chelsea-gutter er kjernekarer, alle som en.

For øvrig begynner jeg å angre litt sånn smått på forumnick. Men gjort er gjort osv. Jaja.

Ikke overraskende hyggelig, men overraskende objektiv. Som aktiv i fotballdelen, så må du jo være innom United-leiren. En meget stor fordel for deg å være objektiv, og du er en bruker ingen kan si noe negativt om. :)

TomHel, hvorfor har jeg dårlig hukommelse? Etter Ronaldo-overgangen? WTF :p
Ronaldo-fanboy i hele 08 og deler av 09, det kan du ikke nekte på! Og i et par innlegg har du vist hat til han. Virker som du ikke liker han nå. Gidder ikke å leite frem noe nå, så om du mener at jeg tar helt feil her, så kan jeg fjerne det :)

btw, 3 smileyer i et innlegg må være ny pers.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Etter å ha lest TomHel's liste har jeg konkludert med at han prøver å komme i buska mi. Jeg er i fred med å finne meg en ny forumflamme. Points har blitt et felleshøl og allemannseie, så jeg må finne nye beiter...

Glemte forresten at du hadde House avatar, som jeg attpåtil foreslo engang i tiden. Hadde det vært i min gullfisk-hukommelse, hadde jeg gitt deg min "årets avatar" nominasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det glemte jeg også å nevne. Jeg har et par soft-spots. Et av de er de harde rumpeballene dine, og et annet er House :)

Men selv om du er digg å se på, så vil jeg ikke helt inn i buskene nei. Du er storebroren jeg aldri hadde!

Og, flaut at du ikke gidde meg avatar-prisen, men kan aldri huske at du tipset meg.

Lenke til kommentar
Det glemte jeg også å nevne. Jeg har et par soft-spots. Et av de er de harde rumpeballene dine, og et annet er House :)

Men selv om du er digg å se på, så vil jeg ikke helt inn i buskene nei. Du er storebroren jeg aldri hadde!

Og, flaut at du ikke gidde meg avatar-prisen, men kan aldri huske at du tipset meg.

Hva behager? :sick:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hva behager? :sick:

Gav i følge ordboka, på dialekt sier jeg gidde. Vane. Vær fornøyd med at jeg skriver bokmål.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Greit at du ikke har nok selvironi til å innrømme at du forsvarte Ronaldo i en periode ingen andre gjorde det. Jeg skal ikke gni det inn mer, siden du tydligvis ikke synes det er morsomt. Orker ikke diskutere det om du har "glemt" det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...