Old Game Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Her kan vi diskutere alt relevant til Den Store Awards-tråden. Forhåpentligvis kan dette bli en årlig tradisjon og en fin tilvekst til årets bruker kåringen, som tilfaller rundt nyttår. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Næmenn. Game da Se og lær, faktisk! Nå ble jeg rørt Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Håper du felte et par tårer i gledesrus! Det er forøvrig ikke noe i veien for at du eller andre ikke-United supportere fyller ut egne lister, om dere ønsker det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Splittet personlighetsprisen: Jotun (I det ene øyeblikket seriøs, i det andre det motsatte) Det er vel like greit å innrømme dette nå, først som sist.... Den seriøse siden av Jotun er kona mi. Beklager at vi har misledet dere. Ellers: Stilig initiativ! Kommer hvertfall stemmer på en del av nominasjonene når eg har litt bedre tid. Bare 2 uker fri igjen nå, så er litt travelt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Huff, føler jeg kommer til å bli mobbet for den signaturen med rare awards. Kommer til å poste liste senere. Må tenke nøye om. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Årets bortforklarer: DJ når han endelig leser den skjulte meldingen.Dårligste hukommelse: DjDark. Nå må du snart huske at det finnes en hvit variant DJ! :!: spot on Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Artig tråd, selv liker ikke jeg at jeg er på årets bortforklarer til to personer Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det er en aldri så liten sjangs for at det blir hvertfall 3 Raste. men litt research først Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Huff, føler jeg kommer til å bli mobbet for den signaturen med rare awards. Fletcher: If Roy had a go at you, he did it because he cared. Direkte oversatt: Dersom du får litt stick er det fordi folk mener du har potensiale. Nå er dessuten alle disse nominasjonene positivt ladet, for 1) De er ikke selvhøytidelige. 2) Det er bedre å være "kjent" for noe, enn ingenting. Vil tro du får bl.a årets bidragsyter med god margin. Hvis ikke det er positivt, vet ikke jeg. Undertegnede får vel muligens en eller annen "sutrekopp/sinnatagg/badboy" pris - noe som jo heller ikke er 'den man helst vil ha. Raste: Noen av bortforklaringene dine er episke og ingen ror hardere for livet enn deg, Raste Rodalen hoho. Endret 13. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå snakker jeg om spammeprisen, kan ikke si den er særlig positiv. :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå snakker jeg om spammeprisen, kan ikke si den er særlig positiv. :!: Sier du, jeg får jo smileyprisen vel fortjent Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå snakker jeg om spammeprisen, kan ikke si den er særlig positiv. :!: Sier du, jeg får jo smileyprisen vel fortjent Vær glad du ikke får pris for 32-drakta di. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Si ikke det Latias. Er mange igjen enda. Beskjeden du Sameboe! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 De stemmene jeg har fått stemmer bra på meg synes jeg. Gammel posetiv kverulant. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå snakker jeg om spammeprisen, kan ikke si den er særlig positiv. :!: Sier du, jeg får jo smileyprisen vel fortjent Vær glad du ikke får pris for 32-drakta di. Er det så galt å ha Mame Biram Diouf sitt nummer da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vekket bare ganske mye oppsikt da du skrev det, så hadde ikke blitt overrasket om du hadde fått en slik pris. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå snakker jeg om spammeprisen, kan ikke si den er særlig positiv. :!: Sier du, jeg får jo smileyprisen vel fortjent Vær glad du ikke får pris for 32-drakta di. Er det så galt å ha Mame Biram Diouf sitt nummer da? Det var ikke det da du kjøpte den. The Game: Kom definitivt gledestårer ja! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Inte lov åt lesa, uten åt delta Beste moderatorkandidat: Points og The Game er ikke i nærheten, de syter og klager mer enn resten, og å gi disse moderatorverv blir som å gi Hitler USA... Det kan ikke gå bra. Dette er uhørt og et skamplett for ditt ry, same. Jeg sier som Hans Bauge; Dette har ikke du noe greie på og henviser til Jotuns nominasjon: Beste moderatorkandidat: The Game Jotun > Sameboe PS: Man kun kan nominere United-supportere, foruten på "supporter av annen klubb" prisen. En kan mao ikke fylle inn brukere med tilhørighet til et annet lag. Regner med at det var nokså innlysende for folk flest, men nevner det likevel da jeg fikk samme spørsmålet på privaten. Da skulle det være klokkeklart. Alle lesere av vår kategori er som nevnt tidligere velkomne til å delta Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Sorry The Game, men det er jo fakta... Du og Points syter jo etter hvert eneste poengtap. Og sier at det aldri er håp i verden, og har gått rimelig lei det. Ellers er dere to helt greie brukere, men å gi brukere som også har vært bannet flere ganger moderatorverv er dessverre ikke noe jeg er rimelig fan av heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det var usannsynlig klart Game. Umulig å misforstå. Når det er sagt så er min nominasjon av deg som moderatorkandidat en del av et større sosialt forskningsprosjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå