Jefe Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Snilleste medlem: tc47 og Latias. Årets Einstein: Morsomste medlem: Jotun. Smiler ofte etter innleggene hans. Gladeste medlem: tc47, når Scholes slår en 70m lissepasning. Eller når Rooney scorer. Fyren går totalt i fistel. Årets spammer: Latias. Hands down. Sinnataggen: LuckyNr7 Sutrekoppen: Årets kverulant: Limbeck. Årets optimist: Limbeck. Årets pessimist: NightKeeper. Årets besserwisser: Wisbatov Det mest velformulerte medlemmet: Archanios Mest informerende medlem: Wisbatov Beste signatur: Beste avatar: Latias sin er bra laget. Beste brukernavn: Tc. Drit i tallet bak. Liker også archanios. Årets morsomste innlegg: Game i Diskusjon FC. Brilliant innlegg, lo hardt og lenge der gitt. Beste tråd: Verste tråd: Årets anglofile: Splittet personlighetsprisen: Points kanskje. Beste moderatorkandidat: Wiz og archanios. Største savn: Manx. Nightkeeper må gjerne være mer aktiv. Mest hjelpsomme poster: Latias. Beste United-relaterte tråd: Forumets smilie-misbruker: Sameboe. Rehabiliteringsprisen: Årets bidragsyter: Latias, tc, Game, Points, Wisbatov, Tomhel, Hyrlen mm. Kjekkasen: Tc. Quiz-mester: Årets nykommer: Tomhel. Virker mer som det er en mann som poster nå og ikke en gutt. Årets bortforklarer: Raste. Årets badboy: Points & The Game. Dårligste hukommelse: Årets ikke-United supporter: iRoman. Hatt en god del kontakt med ham det siste året og ser frem til å ha det i fremtiden også. Kjernekar. Old Boys prisen: Jotun. Årets junior-supporter: TazDog Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Giallo og Wiz. Årets analytiker: Endret 23. januar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Får vel dra meg til å gjøre dette også. Snilleste medlem: Limbeck. Ingenting vipper han av pinnen. Jeg kan banne på at fyren kunne sett på United rykke ned fra Conference uten å merke endring i pulsen. Årets Einstein: Morsomste medlem: The Game. Motsetningen til Limbeck når det går imot. Gladeste medlem: Går vel til tc47, tenker jeg. Årets spammer: Latias. Sinnataggen: The Game. Sutrekoppen: Han som startet "[Løst] Dette er for dårlig!" Årets kverulant: Har vært nok av jyplinger som prøver for hardt når de vil diskutere... ingen navn å komme med. Årets optimist: Årets pessimist: NightKeeper, selv om jeg mistenker at han gjør det med vilje Årets besserwisser: Det mest velformulerte medlemmet: Mest informerende medlem: Beste signatur: Points, selv om det er mange andre gode Beste avatar: Digger Torgoen til NightKeeper, akkurat som jeg digger filmen den er hentet fra. Beste brukernavn: Vanskelig valg. For vanskelig. Årets morsomste innlegg: Kommer mye genialt når vi har gått på kalasseire og feiringen foregår halvveis mellom bunnen av flaska og forumet. Beste tråd: RedCafé Verste tråd: Må jo være "[Løst] Dette er for dårlig!" Årets anglofile: Niko. Der er det ingen tvil. Splittet personlighetsprisen: Det er litt av den i oss alle, føler jeg. Beste moderatorkandidat: Points. Største savn: Mest hjelpsomme poster: Beste United-relaterte tråd: RedCafé igjen. Forumets smilie-misbruker: Rehabiliteringsprisen: Årets bidragsyter: Latias for noen forrykende kamptråder Kjekkasen: Quiz-mester: Huff, der er det mange som har svart godt for seg og stilt gode spørsmål. NightKeeper, Latias og Points spretter umiddelbart opp i tankene. Årets nykommer: TazDog Årets bortforklarer: Raste tar denne lett. Årets badboy: The Game Dårligste hukommelse: Husker ikke. Årets ikke-United supporter: Aldri hatt noe vondt å si om Jefecito og Herr Tøs (tror jeg han kaller seg nå for tiden), utifra det jeg har sett. Old Boys prisen: Limbeck. Han er vel snart pensjonist Årets junior-supporter: Leser at TazDog visstnok ikke er gamle karen. Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Whoo, den er vanskelig. Blank. Årets analytiker: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Snilleste medlem: Tc47. Årets Einstein: Wisebatov. Morsomste medlem: Tc47. Gladeste medlem: Tc47 (Umulig å slå denne brukeren her, med sin blandede Norsk/Engelsk og sMå/sTOrE-bokstaver). Årets spammer: Latias (...Får det for gamle synder). Sinnataggen: The Game/Consigliere/Plagueis. Sutrekoppen: The Game. Årets kverulant: The Game medfølge av Limbeck. Årets optimist: Finnes dette i United-tråden i det hele tatt...? Årets pessimist: NightKeeper med sine ukentelige bidrag. Årets besserwisser: Wisebatov. Det mest velformulerte medlemmet: The Game (For de overdådige United-historie trådene). Mest informerende medlem: The Game (I den riktige kategorien sådan). Beste signatur: Hyrlen (Feed The Scousers, Let Them Know It's Christmas Time...). Beste avatar: Jeg_Ruler (...Selv om det er feil farger). Beste brukernavn: Consigliere (Du får for den gitt). Årets morsomste innlegg: Hukommelsen min er for dårlig til å huske alle disse, men det har vært endel, dog, The Game vs Limbeck etter kampen er noe som til enhver tid er verdt en latter - Forventer også disse utover i '10. Beste tråd: Finnes ikke, Fotballpub'n er det nærmeste man kommer. Verste tråd: Alle spillertrådene, noe så meningsløst... Årets anglofile: Niko_90. Splittet personlighetsprisen: Jotun. Beste moderatorkandidat: Wisebatov eller Tc47. Største savn: Jeg_Ruler. Mest hjelpsomme poster: Beste United-relaterte tråd: Økonomitråden til The Game. Forumets smilie-misbruker: Sameboe. Rehabiliteringsprisen: Rexbatov. Årets bidragsyter: Tc47, for sine eminente kommentarer under kamp. Kjekkasen: iRoman (Har ikke sett et eneste bilde av noen andre forumtøffler). Quiz-mester: Ærlig talt så viste jeg ikke at vi hadde en slik tråd, men ser Latias har postet hyppig og får derfor prisen. Årets nykommer: I mangel på nye, TazDog. Årets bortforklarer: Raste. Årets badboy: The Game. Dårligste hukommelse: Raste. Årets ikke-United supporter: iRoman (Det er noe med disse Russerne jeg liker...). Old Boys prisen: Limbeck. Årets junior-supporter: TazDog. Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Wisebatov/Sheasy. Årets analytiker: Archanios. Endret 22. januar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Snilleste medlem: Årets Einstein: Morsomste medlem: Gladeste medlem: TC47 har en tendens til å ta av litt Årets spammer: Sinnataggen: The Game Sutrekoppen: Årets kverulant: Årets optimist: Årets pessimist: Nightkeeper, ingen over ingen ved siden av! Årets besserwisser: Det mest velformulerte medlemmet: Mest informerende medlem: Beste signatur: Akkurat nå The Game: Feeling depressed? No one to talk to? Call Liverpool fc helpline at 101010. That number again; won nothing, won nothing, won nothing Beste avatar: Latias, hatt mange bra. Beste brukernavn: Årets morsomste innlegg: Må jo være meg, men det var i en helt annen tråd Beste tråd: Kamptrådene til Latias er det vel få som slår. Verste tråd: Årets anglofile: Splittet personlighetsprisen: Beste moderatorkandidat: Får holde med at Alastor er der... Største savn: fakey, var ganske moro når han først satte igang Mest hjelpsomme poster: Beste United-relaterte tråd: Forumets smilie-misbruker: Rehabiliteringsprisen: Latias & Points, gått ifra å være spammere til noe mer positivt! Årets bidragsyter: Latias for kamptrådene sine. Kjekkasen: Points Quiz-mester: Årets nykommer: Årets bortforklarer: Raste, like bankers her som Nightkeeper er pessimisten... Årets badboy: The Game Dårligste hukommelse: Manx, teflon all the way, husker faen meg ikke hva jeg stort sett skrev i starten av settningen... Årets ikke-United supporter: Old Boys prisen: Jotun Årets junior-supporter: Taz-Dog Brukeren med høyest fotballkunnskaper: Årets analytiker: Får holde for nå, har ikke vært så aktiv som jeg kanskje burde ha vært så litt vanskelig å svare på alt også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå