Gå til innhold

Foreldre på facebook

Marxisten

Har du foreldre på facebook?  

275 stemmer

1. 1. Har du foreldre på facebook?

• Ja
      121
    • Nei
      135
    • Er ikke på facebook
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mamma, pappa, lillebror, tanter, mormor, morfar og farmor på Facebook. Det hender av og til jeg untagger noen bilder, ellers opplever jeg ikke noen spesielle problemer med å ha dem som kontakter - tvert imot er det svært behagelig å kommunisere over FB-chat i stedenfor å rope mellom etasjene til mamma, og greit å holde besteforeldre oppdatert på hva som skjer i livet uten å måtte ta en halvtimes lang telefon.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har pappa på facebook. Mamma har ikke facebook. Har også broren min og en drøss med søskenbarn. Det er jo bare koselig. :) Men nå legger jeg jo ikke ut om personlige ting på nette uansett.

Lenke til kommentar

Har ingenting i mot det, i tillegg spammer de ikke like mye som de fleste oppmerksomhetsglade på rundt 20.

Det kan jo være det blir kvalitet der i gården en gang også. Det er jo som regel barnløse unge som misbruker tjenesten og ikke har den fjerneste anelse om hvordan man bruker en global publiseringstjeneste. Men det er jo en fin læringsarena :)

Lenke til kommentar

Hverken mamma eller pappa er på facebook, men jeg har lagt til både søskenbarn, tanter og onkler som har addet meg. Jeg har begrenset alt av tilganger som går an på dem. Ikke at jeg gjør noe som jeg ikke vil at de skal se, men det handler om å ha tryggheten om at man kan ha et sosialt liv som ikke alt og alle har innsyn i. Litt det samme som argumentet for/mot overvåkningskameraer i det offentlige rom. Man gjør ikke noe galt, men vil helst ikke bli overvåket likevel. Får mamma og pappa seg facebook tviler jeg på at jeg kommer til å legge dem til. Det må isåfall bli etter jeg har flyttet hjemmefra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...