Gå til innhold

Foreldre på facebook

Marxisten

Har du foreldre på facebook?  

275 stemmer

1. 1. Har du foreldre på facebook?

• Ja
      121
    • Nei
      135
    • Er ikke på facebook
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har foreldre på FB (en forelder er mer korrekt).

Jeg har gjort med vedkommede som med en del andre mennesker, det å gi de en begrenset tilgang. Det er ikke fordi at det er noe flaut som ligger ute / kan dukke opp, men jeg mener at det er viktig å skille litt mellom gruppene i livet ditt / mitt.

Jeg må si jeg har sansen for mange av innleggene dine Geir, du har en flott måte å si ting på tydelig og enkelt.

Lenke til kommentar

Heldigvis er jeg langt over 18 år, slipper å tenke på hva muttern tenker om hva jeg skriver på tryneboka. My business only :)

Og dessuten, hva kan dere fortelle til andre, som du ikke kan fortelle dine foreldre? Kom gjerne med forslag, for jeg kommer ikke på noen :p

Edit: skrivefeil

Endret av vonkane
Lenke til kommentar

Jeg har tissa, bæsja og spydd på begge mine foreldre. I tillegg kom jeg i sin tid ut av mamma. Kliss naken. Det skal godt gjøres å overgå det, så jeg er ikke så redd for hva de måtte finne ut på Facebook. Nå tror jeg ikke de kommer til å logge seg på med det første, men mormor har jo tatt steget, så hvem vet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har ingen familiemedlemmer bortsett fra fettere og kusiner, søsken er ikke gamle nok enda. Nekter å ha foreldre eller andre sånne "eldre" familiemedlemmer osv, pga jeg vil ikke at de skal ha full tilgang til mitt privatliv. Finnes et fint skille mellom det de skal se og ikke se.

Lenke til kommentar

Har ikke lagt til foreldrene mine på facebook. Legger heller ikke til folk i klassen min evt. parelellklasser heller, da. Eneste jeg har lagt til på facebook siden jeg begynte på vgs er en chick i klassen min fordi hun kunne ukeplanen vår og gadd å svare på "Når begynner vi i morgen?" poster.

Lenke til kommentar

Foreldrene mine er ikke på facebook. Jeg ville ikke lagt dem til som venner hvis de var der. Jeg gjør mye dumt på fritida mi, det vet foreldrene mine, men de trenger ikke å vite mer enn nødvendig. De tror de vet det meste, men det gjør de ikke.

Tanta mi la meg til som venn, jeg godtok det, men hun har meget begrenset tilgang. Jeg har fetteren og kusina mi som venner, men de er like ille som meg (eller verre), så det gjør ikke noe at de ser bilder og andre ting. Broren min la meg til som venn, men jeg avslo ham. Både jeg og han kan bli eldre før han får vite hva jeg driver med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...