ole_kristian_ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei, kom over en effekt-forsterker i går. Noen som har erfaringer med denne? finner veldig lite info på nettet.. Er det reel watt? vill den klare og dra cls215 100%? http://www.sound1.no/portal/asp/produktdet...Produkt_ID=3654 MVH. Ole Kristian Lenke til kommentar
bruno Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Den er oppgitt med "ekte watt" og gir _mer enn nok_ til å dra CLS15, det er en pa-forsterker som skal være konstruert for hard bruk og jeg ser ikke bort fra at høyttalerene vil ta kvelden før forsterkeren, jeg har drept både CLS15 og JBL MP 425 med forsterkere med omtrent samme specs, elementene holder men ikke delefiltrene. Jeg er bare litt usikker på om jeg ville valgt en STK forsterker fordi jeg har litt dårlig erfaring med aktive høyttalere derfra, jeg ville nok heller valgt Crown eller Alto, de spiller mye penere også men det betyr vel egentlig ikke så mye på Cerwin Vega Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Den drar så det holder, men PA spiller ikke pent. Til den prisen får du en habil hifi forsterker, evt en monster hifi forsterker brukt på finn. De vil også greit drive høyttalerne dine og gi god lyd samtidig. Viftestøy er jo heller ikke så stas om man sitter nær forsterkeren. Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Er klar over att det ikke vill spille like rent med en PA forsterker, men tror ikke dette har noe og si, anlegget blir nesten bare brukt til fest. Viftestøy har ingen ting og si for min del, har en stasjoner pc som står på hele døgnet, denne bråker garantert mer. noen som kan anbefale alternative PA forsterkere til rundt samme pris/specs? En effekt forsterker bli vell koblet til Pre-out utgangene? eller er jeg mitt utpå jordet nå? hva heter kablene jeg trenger? Mvh. Ole Kristian. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) En effekt forsterker bli vell koblet til Pre-out utgangene? eller er jeg mitt utpå jordet nå?hva heter kablene jeg trenger? Mvh. Ole Kristian. Som ren partyforsterker er PA glimrende, pass på ørene Pre-out stemmer, du trenger vanlige analoge signalkabler med hvit og rød RCA kontakt på. Endret 14. januar 2010 av Junkers Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Komm over ett bilde av baksiden av forsterkeren, og jeg ser ikke hvor jeg kan koble rca kablene? i følge bildet, så trenger jeg en kabel som har 3ledere? Link: http://www.stkpro.com/product/AMP/vs-20back.jpg Lenke til kommentar
bruno Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Som det meste av PA så brukes det XLR så det du trenger er en ledning med RCA i en ende og XLR i den andre enden. Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 åja, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå