ti-guru Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hadde tenkt å bytte ut de shvære flatkablene i boksen min. Så på komplett at de hadde en del fine, runde kabler der. men, kan ikke si at jeg så noen runde kabler til f.eks cd-brennerne mine. stemmer det at de runde kablene IKKE har to uttak? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...34&GrpID=4&s=pl <-- f.eks. de har jo 2 utganger (den øverste ) Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Se på microplex, de har. Vel det er en sannhet med modifikasjoner. På bildene har de det, men når jeg bestillte så fikk jeg bare med en kontakt. hadde ikke behov for flere så jeg orka ikke å lage noen sak om det. Sjekk med dem før du bestiller. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Se på microplex, de har. Vel det er en sannhet med modifikasjoner. På bildene har de det, men når jeg bestillte så fikk jeg bare med en kontakt. hadde ikke behov for flere så jeg orka ikke å lage noen sak om det. Sjekk med dem før du bestiller. Hos meg er det bare floppykabelen som bare har en plugg. Har 45 og 90cm sorte kabler og 45cm gule kabler og alle har 3 plugger (plass til 2 optiske drev/harddisker). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå