lknight Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 dama til bestekompisen min har stort bursdag til helga samt at de har jubileum, så jeg har planer om å spandere middag på de to i en chill restaurant samt leiligheten siden jeg uansett er bortreist... er jo en kjekk måte å starte en god bursdag på, hva? problemet er at jeg vet ikke helt HVOR det er mest aktuelt å gjøre dette i Bergen sentrum... helst et chill sted med chill musikk ellerno. romantisk restaurant kan man vel si. er det noen som har forslag på restaurant som kan være aktuelt for noe slikt?? kom med navn! takk på forhånd Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Litt lettere hvis du antyder aldersgruppe og ikke minst hvor mye du vil spandere. Geir Lenke til kommentar
lknight Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 oh.. whoops. hehe. de er begge 22-23. prisen... hmm.. under 1000kr... skal bare være noe simpelt og ikke noe FOR fancy. hehe. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kan anbefale en tur på Bocca. Hyggelige servitører, god stemning og fantastisk mat! Ikke den billigste resturanten i Bergen, men du klarer fint å skvise inn middag for to med noe god drikke attåt for tusenlappen Lenke til kommentar
lknight Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Kan anbefale en tur på Bocca. Hyggelige servitører, god stemning og fantastisk mat! Ikke den billigste resturanten i Bergen, men du klarer fint å skvise inn middag for to med noe god drikke attåt for tusenlappen bocca har jeg skrevet opp som et alternativ, ja. men det er også det eneste jeg har skrevet opp... hoho. må kanskje ta meg en tur til sentrum å se hva man finner da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå