Digitalklokke Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Playstationen min starter opp, men det er kun bakgrunnsbildet som kommer opp, ingenting annet. Akkurat som den bruker evigheter på å starte opp. Maskinen får inn kontrollen, og etter 10 min når screensavern går på kan jeg deaktivere den ved å røre på kontrollen igjen. Jeg kom ved et uhell til å rive ut strømledningen, og etter det starter den ikke opp normalt. Jeg har holdt knappen inne i 8sek for å restarte innstillingene, men det har ikke hjulpet. Det ar aldri vært noen problemer med maskinen før. Håper det er noen der ute som vet hva som er galt, vær så snill å hjelp meg Endret 17. januar 2010 av Digitalklokke Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kanskje du har fått en skade på hdd, når du kom borti playstation..? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Prøv recovery menyen. se oppskrift ett stykke ned i denne tråden. Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Nå fungerer det. Etter hundre forsøk minst. Det hadde skjedd noe med softwearen, så den restarta seg og alt er bra igjen. thx for svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå