Bergs Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Komplett er tomme, men mpx.no har ti på lager. Lenke til kommentar
Bergs Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Korleis vil prosessoren vera i forbindelse med musikkproduksjon om ein har eksternt lydkort? Kan den bli flaskehals? Stemmer det at prosessoren scorer bedre enn macbook pro sin? http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=439591&page=14 Blir det isåfall heilt irrelevant om ein nyttar macbooken kontra denne til innspilling i cubase? Lenke til kommentar
larhog Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Kan noen forklare på "norsk" hva som virkelig er forskjellen mellom Ul30A og Ul30VT? Har virkelig lyst på pc'en, men usikker på hvem av de, hva er forskjell? Har ikke så alt for god peil, men litt innsikt har jeg. Takker på forhånd Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 VT har bra grafikkort, og fungerer mye bedre til spill og HD-film en A Lenke til kommentar
larhog Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 VT har bra grafikkort, og fungerer mye bedre til spill og HD-film en A Har A noen bedre fordeler ovenfor VT da? Batteritid? :S Hvem er nyest? Lenke til kommentar
veloek Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) VT har bra grafikkort, og fungerer mye bedre til spill og HD-film en A Har A noen bedre fordeler ovenfor VT da? Batteritid? :S Hvem er nyest? A-en kan du få med større batterikapasitet enn VT. Pass dog på at du sjekker modellnavnet på A-en før du kjøper - den finnes i både 63Wh (som VT) og 84Wh. Den med 84Wh-batteriet har modellnummer UL30A-QX056V. Edit: VT er nyest. Endret 28. februar 2010 av veloek Lenke til kommentar
larhog Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 VT har bra grafikkort, og fungerer mye bedre til spill og HD-film en A Har A noen bedre fordeler ovenfor VT da? Batteritid? :S Hvem er nyest? A-en kan du få med større batterikapasitet enn VT. Pass dog på at du sjekker modellnavnet på A-en før du kjøper - den finnes i både 63Wh (som VT) og 84Wh. Den med 84Wh-batteriet har modellnummer UL30A-QX056V. Edit: VT er nyest. Ahh, supert. Takk Men VT kommer jo bare med 63Wh batt.? Hvor lang tid antar du denne til å "leve" kontra 84Wh? :S Og når det nevnes ytelse, duger disse til noe spill i det hele tatt? :S Lenke til kommentar
veloek Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) VT har bra grafikkort, og fungerer mye bedre til spill og HD-film en A Har A noen bedre fordeler ovenfor VT da? Batteritid? :S Hvem er nyest? A-en kan du få med større batterikapasitet enn VT. Pass dog på at du sjekker modellnavnet på A-en før du kjøper - den finnes i både 63Wh (som VT) og 84Wh. Den med 84Wh-batteriet har modellnummer UL30A-QX056V. Edit: VT er nyest. Ahh, supert. Takk Men VT kommer jo bare med 63Wh batt.? Hvor lang tid antar du denne til å "leve" kontra 84Wh? :S Og når det nevnes ytelse, duger disse til noe spill i det hele tatt? :S Levetiden kommer an på bruken. Kjører du full ytelse, får du kanskje 2 timer, mens kanskje opptil 6-7 timer på batterisparing. Med full ytelse aktivert (GeForce-kortet og oppklokket cpu til 1,7Ghz) vil nok de fleste nye spill fungere på middels-til-lavt grafikkoppsett. Søk på maskina på youtube, så får du se folk som spiller f.eks. Modern Warfare 2 helt greit. Edit: Og angående forskjellen mellom 63Wh og 84Wh så utgjør det kanskje en time eller 2. Kan ikke si det sikkert, siden A-en ikke har den "boost-funksjonen", men med batterisparing på lik linje med VT, får kanskje A-en opp mot 9-10 timer. Endret 28. februar 2010 av veloek Lenke til kommentar
larhog Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Yikes, takk for godt svar. Men hva vil du anta maks tid med ett par filmer/serier eller liknede anslås til å være? 2 Timer virket jo utrolig skuffende.. Lenke til kommentar
veloek Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Yikes, takk for godt svar. Men hva vil du anta maks tid med ett par filmer/serier eller liknede anslås til å være? 2 Timer virket jo utrolig skuffende.. 2 timer mente jeg som worst case scenario. Det er mange faktorer som spiller inn, som f.eks. lysstyrke, men en kan jo tippe på rundt 4 timer med film..? Lenke til kommentar
larhog Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hehe, så du vet rett og slett ikke? Mye som tilser at jeg blir en ny (kanskje stolt) eier av en Asus UL30VT nå. Batteritid er vesentli bare.. Lenke til kommentar
veloek Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hehe, så du vet rett og slett ikke? Mye som tilser at jeg blir en ny (kanskje stolt) eier av en Asus UL30VT nå. Batteritid er vesentli bare.. Jeg svarer bare på grunnlag av hva jeg har lest av uendelig mange reviews av maskina under "research-perioden" jeg har holdt på med i det siste. Etter mye vurdering mellom neste gen. MacBook Pro, ul30jt og ul30vt, ble det til at jeg bestilte meg ul30vt. Gleder meg som en unge til den kommer i posten =) Lenke til kommentar
larhog Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 hehe, ja. Da er vi nå to! Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Greit om jeg joiner Asus UL30VT eier klubben? Kjøpte meg ASUS UL30VT-QX029V i dag, den sorte versjonen! De har den hos samtlige Expert butikker i Oslo til 5.999,-. Gleder meg sykt til å teste den ut! Lenke til kommentar
thomala Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Greit om jeg joiner Asus UL30VT eier klubben? Kjøpte meg ASUS UL30VT-QX029V i dag, den sorte versjonen! De har den hos samtlige Expert butikker i Oslo til 5.999,-. Viste nettsiden til Expert at de hadde på lager? Ser ingen som har den nå. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Viste nettsiden til Expert at de hadde på lager? Ser ingen som har den nå. Nei, den gjorde ikke det. Siden deres er ikke helt oppdatert. Er bare å stikke innom Expert og høre med de, den skal være inne. Lenke til kommentar
larhog Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Grabba Måtte rett og slett ty til en slik selv idag Ble sølv/grå på meg, fikk ikke tak i sort.. :/ men fader og fornøyd Lenke til kommentar
lazt Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fikk min i dag:) Super fornøyd! Satt inn en Intel 80 GB SSD. Helt herlig:) Lenke til kommentar
DonCato74 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nice. Ser frem til å komme meg hjem og få henta den på posten. Spørsmål: kom deres maskin med OS ferdig intallert? Hvis ikke, hva er viktig å tenke på ved installasjon? Tenker på deling av disk osv. Jeg vil ha C disken så liten som mulig. Det lar seg vel gjøre å ha musikk og bilder på Min musikk og Mine bilder, og samtidig ha disse mappene på E disken? Litt krøkkete spørsmål, men forhåpentligvis er det minst en som skjønner poenget mitt og kan svare. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 OS er ferdig installert. Du kan bare velge språk og standard kontoinnstillinger etc. C: disken er 116GB mens D: disken er 334GB. Håper du fikk svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå