LoKe2k Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen som har tips om hvordan jeg skal få tak i en JT? Både komplett og dustinhome sier den har gått ut av sortimentet. Betyr dette at en ny asus er på vei? Jeg har lyst på en med god finish, derfor er VT utelukket. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Har den gått ut? Nekter jeg å tro, den har jo ikke vært på markedet et halvt år engang. edit: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=607488 Endret 26. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva er egentlig forskjellen på VT og JT? Trenger en ny pc, og ser litt på VT. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Les de siste sidene i tråden. Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Søren, burde sikkert slått til på den demo-varen du linket til Habitats, men nå er den solgt. Og jeg finner ingen andre steder som selger denne maskina. Sprøtt. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har et spoersmaal ang byggekvaliteten paa ul30vt og u35jc. Har lest at u35jc har litt slark i byggekvaliteten derav keyboard og skjerm, men har ikke funnet noe info om dette paa ul30vt. Kan noen som har en av disse kommentere paa dette? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tastaturet gir litt etter når man skrivet på det, litt mer enn jeg kanskje skulle ønsket, men det er på ingen måte noe egentlig problem. Det gjør det ikke noe vanskeligere å skrive, men det svekker kvalitetsinntrykket en smule. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som har u35jc som kan si noe om byggekvaliteten på den (objektivt sett) og om dette strengt tatt er et problem ved vanlig bruk? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har nå kjøpt meg u35jc og satt inn en ssd, og det virker solid! Litt bråkete knapper, men ellers greit. Men jeg har et lite problem dog, satt inn ssd fra en annen data (der alt var innstallert), og den funka med en gang på den nye pcen, digg! Problemet er noe sånn nvidia greier som maser om lav og høy ytelse, noen som vet hvordan man kan fikse dette? Har også innstallert turbo gear, men når jeg skrur den på lav ytelse, setter maskinen seg i hvilemodus... Noen som kunne hjulpet meg? Mvh Vestlia Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har nå kjøpt meg u35jc og satt inn en ssd, og det virker solid! Litt bråkete knapper, men ellers greit. Men jeg har et lite problem dog, satt inn ssd fra en annen data (der alt var innstallert), og den funka med en gang på den nye pcen, digg! Problemet er noe sånn nvidia greier som maser om lav og høy ytelse, noen som vet hvordan man kan fikse dette? Har også innstallert turbo gear, men når jeg skrur den på lav ytelse, setter maskinen seg i hvilemodus... Noen som kunne hjulpet meg? Mvh Vestlia Høres ut som om du bare sliter med når maskinen bruker det integrerte skjermkortet og når den bruker det eksterne skjermkortet. Du kan endre dette under strøm/batteri plan/options. F eks ha integrert skjermkort når du ikke har koblet til strøm osv. Forøvrig har mpx UL30VT til 5290,-. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Men jeg har et lite problem dog, satt inn ssd fra en annen data (der alt var innstallert), og den funka med en gang på den nye pcen, digg! Dette er en særdeles dårlig idé. Reinstaller Windows om du vil ha mest mulig ut av PC-en din. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Prøvde dette ved hjelp av minnepenn, men dataen ville ikke boote fra denne. Endret innstillingene i bios, men virker nesten som minnepennen ikke støttet booting... Så da blir det vel strengt tatt å gjøre som jeg har gjort, har avinstallert gamle drivere og innstallert nye da. Er det noe spesifikt negativt du tenker på? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Alle minnebenner støtter booting, du må bare konfiguere den på riktig måte. http://www.intowindows.com/bootable-usb/ Og ja, det er plenti av problemer som kan komme av dette. Windowsen er ment for en annen maskin, og kommer ikke være spesielt samarbeidsvillig i sitt nye miljø. Driverproblemer/konfigurasjonsproblemer etc, og mest sannsynlig gir det dårligere ytelse. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Finner kun u36jc på komplett og mpx. Har denne gått ut av sortiment? Finner tilnærmet ingen informasjon om denne i hele tatt. Vurderer varianten med blandt annet i5. (8999) Med tanke på kraftigheten i maskinvaren, hvem bør velges av disse vt, jt, 35jc ++ modellene? Frykteli vanskeli å orientere seg. Noen som vet noe om støy, og byggekvalitet på denne u36jc? Den leveres med antirefleks på skjermen, er dette helt matt? Så En helt matt skjerm på elkjop istad og dette var lite bra. Takk for svar! Endret 23. november 2010 av HoaXed Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ettter å ha lest igernnom tråden hadde jeg egentlig mestemt meg for en UL30JT, men denne ser det ut til at er plent umulig å finne noen steder. Fant UL30A hos Dustin til 3.990,- (ned fra 4.190,- fra i går) kan vel være et greit alternativ ? Skal kun ha en "sofa-pc" til surfing, e-post o.l. Takk for eventuelle synspunkter på denne! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ikke i nærheten av finishen på JT, samt trøblete trackpad... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Finner kun u36jc på komplett og mpx. Har denne gått ut av sortiment? Finner tilnærmet ingen informasjon om denne i hele tatt. Vurderer varianten med blandt annet i5. (8999) Med tanke på kraftigheten i maskinvaren, hvem bør velges av disse vt, jt, 35jc ++ modellene? Frykteli vanskeli å orientere seg. Noen som vet noe om støy, og byggekvalitet på denne u36jc? Den leveres med antirefleks på skjermen, er dette helt matt? Så En helt matt skjerm på elkjop istad og dette var lite bra. Takk for svar! Siterer meg selv her da jeg nå har fått svar fra komplett.no på noen av spørsmålene. Denne modell har Blank skjerm.Modellen er helt ny, og vi er alene om den i Norden til et stykke ut i januar. Det er nok derfor den ikke finnes på ASUS web ennå. Men er det noen som kan si noe om denne? Er den bedre enn de andre modellene i denne klassen, blandt annet Timeline X og VT modellen fra Asus? Den koster jo 9000 og er en god del mer enn de andre, men hvis den er bedre på tunge oppgaver så er det verdt det for min del. Er det noen som aner om den er støyete? Endret 25. november 2010 av HoaXed Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Viser til følgende innlegg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1278300&st=0&p=16540652entry16540652 Hvis minne, og grafikkort er bedre, hvordan kan det ha seg at U36JC er hele 2500 kroner dyrere? Kvaliteten? Støy? Noe annet jeg ikke ser? Eneste forskjellen jeg kan se er at u36JC er en cm tynnere. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Leste tidligere i denne tråden at noen hadde problemer med piping fra maskina, kan desverre ikke henvise til person siden jeg ikke finner igjen posten. Men nå har det seg slik at jeg har samme problemet, et konstant pip som kan variere i volum. Noen som fant en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har tatt en clean installasjon av Windows7 og fått lagt inn alt utenom driverne til G210m, fikk lastet ned denne: 266.58_notebook_winvista_win7_64bit_international_whql fra http://www.nvidia.com/object/notebook-win7-winvista-64bit-266.58-whql-driver.html men når jeg skulle installere den så fikk jeg opp melding om at programmet ikke kunne finne noe "grafikkort". Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå