Gå til innhold

Fikk alle tallene for bilde på Extra i kveld, men ingen premie?


nomore

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Veeeldig i tvil hvor eg skulle poste denne, men prøver her.

 

Eg spiller sporadisk, til dels regelmessig, Extra hos Norsk Tipping. Dessverre glemmer eg av og til ut eller får ikke tid til å se selve trekningen, og som regel sjekker eg da kun om eg har fått gevinst, ikke de faktiske tallene. Dette har eg stolt på frem til i dag, men heldigvis sjekket eg i dag tallene.

 

På spillerbrettet i bildet mitt har eg tallene 26, 31, 39, 46, 51 og 53. I følge resultatene er disse tallene trekt ut. Men, status for det aktuelle brettet er "avsluttet, ingen premie", saldoen er uendret og "sjekk brett" viser at tallene trekkes ut og bildet blir helt utfylt, men fortsatt viser den ikke premie. I tillegg er spilldato på kvitteringen for dagens trekning.

 

Eg kommer naturligvis til å klage til Norsk Tipping, og eg kommer sikkert til å få den skarve premien min, men hvordan kan dette skje? Hvor ofte kan dette skje tro?

 

Det er nok mitt ansvar å sjekke selve tallene mot trekningene, og evnt gjøre krav på premier. Men kveldens resultat får meg jo til å lure litt... hvor ofte har dette skjedd før?

 

Tilliten min til spillet forsvant som dugg for solen :)

 

 

Legger ut litt "bevis":

post-14502-1263333723_thumb.jpg

post-14502-1263333713_thumb.jpg

Endret av nomore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erfaringsmessig så varierer det litt kor lang tid selve premien er på konto ja, men eg har aldri opplevd at det en time etter trekning viser status "ingen premie" når eg faktisk har vunnet. Tidligere så har det pleid å stå status "Premie!" kort tid etter trekningen, om eg har vunnet.

Lenke til kommentar
1.9. Premieutbetaling

1.9.1. Generelt for alle spill

Premiebeløpene vil normalt være klare for utbetaling dagen

etter at trekningen er gjennomført eller kampen(e)/

konkurransen(e) er avsluttet.

Dersom Norsk Tipping finner det nødvendig, kan selskapet

beslutte å utsette utbetalingen av eventuelle premier.

Lenke til kommentar

Ja, beklager. Manglet en oppdatering her.

 

Fikk en tilbakemelding fra kundeservice i 15:30 tiden dagen etterpå hvor de etterspurte mer informasjon,

men før eg fikk svart på denne så ble spillet registrert med premie og premien stod på konto. Dette var da ca 19 på kvelden.

 

Så premien kom uten at kundeservice måtte gjøre noe(mest sannsynlig), men den kom mye senere enn hva eg hadde ventet eller opplevd før :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...