EMS15 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Heisann! Jeg har mistet bankkortet mitt. Jeg er 16 så bruker Visa Electron. Skal på kjøpesenteret i morgen, og da kan jeg ta en tur innom banken. Jeg bare lurer på en del ting: Kan jeg bruke penger fra kortet, uten å ha kortet? Begynner på sats og trenger pengene. Hva spør jeg om når jeg kommer der? Hei, jeg har mistet bankkortet mitt: så tar de seg av resten? Hvor lang tid tar det å få nytt? Regner med at det kommer i posten? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sier bare det du nevnte, tror det tar omtrent eit par uker. Ihvertfall i mitt tilfelle. Du kan gå i banken å ta ut penger ja, men tror du trenger ein form for leg. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Har et gammelt bank kort hvis det hjelper. Mistet busskortet og hele pakken. Lenke til kommentar
yaddah Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Heisann! Jeg har mistet bankkortet mitt. Jeg er 16 så bruker Visa Electron. Skal på kjøpesenteret i morgen, og da kan jeg ta en tur innom banken. Hva spør jeg om når jeg kommer der? Hei, jeg har mistet bankkortet mitt: så tar de seg av resten? Du sier at du skal ta ut penger av bankkontoen din og viser frem legitimasjon. Du har ikke penger på et kort, du har det på en bankkonto. Edit: Du skulle selvfølgelig straks ha ringt banken for å sperre kortet, og kunne da samtidig sagt at du trenger nytt kort. Endret 13. januar 2010 av yaddah Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Du får ett nytt kort med annet kortnummer. Samme bank-konto og pin-kode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå