runela Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hvem av disse receiverne burde jeg velge? Har hatt en pioneer VSX-516 til nå men vil over til og kan bruke hdmi kabler mellom utstyret og få hd lyd fra bluray spiller. Hvilken burde jeg velge? Endret 13. januar 2010 av Zx45 Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvem av disse receiverne burde jeg velge? Har hatt en pioneer VSX-516 til nå men vil over til og kan bruke hdmi kabler mellom utstyret og få hd lyd fra bluray spiller.Hvilken burde jeg velge? Holder en knapp på Onkyo, men alle er sikkert bra. Ville også hatt med Yamaha på lista. De siste budsjett modellene er utrolig value for money. Man får HD dekoding, 4 HDMI inn, og bra lyd til ned mot 3k nå. Lenke til kommentar
runela Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Ja har sett litt på en Yamaha og som jeg har lagt til listen. Men var bortig en Yamaha for noen uker siden. Ble skuffet over hvor lite du kunne justere på og syns liksom ikke det var så mye trykk over lyden. Men vell og merke en 4 år gammel revicer da.. Men den kostet da 8000kr ny.. Husker ikke model. Lenke til kommentar
runela Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Endte med at jeg bestilte Onkyo'en siden jeg fikk den billig på demovare salg på netshop.no(Var levert inn på angrefrist. Så håper ikke de som har levert den inn har fingret for mye med den.) Så får håpe jeg blir fornøyd. Virker som en også kraftigere forsterker en den jeg har fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå