Gå til innhold

Levert PS3 til rep på Elkjøp, MEN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får ringe dem og si fra da. Kan hende de ikke har sendt den inn til servicested ennå. Ellers får du spørre de på Elkjøp hvilket servicenr. konsollen har, og ringe direkte til servicesjappe.

Ville ikke stolt på at Elkjøp gidder å jakte på spillet.

Kanskje du er heldig og får det tilbake, men ville i utgangspunktet anse spillet som tapt, og heller ta det som en skikkelig bonus hvis det dukket opp

Lenke til kommentar

Når var maskina innlevert? Varene blir som regel ikke sendt samme dag (men max 2 dager senere), så du kan prøve å kontakte butikken og høre om de fremdeles har konsollen i hus. Hvis den er sendt kan du be dem om å undersøke om spillplata er mulig å returnere, men det kan være at du må betale ekstra for det. Ellers får vi håpe at de nøyer seg med reparasjon og at det ikke blir erstatning med nytt på produkt ;)

Lenke til kommentar
Når var maskina innlevert? Varene blir som regel ikke sendt samme dag (men max 2 dager senere), så du kan prøve å kontakte butikken og høre om de fremdeles har konsollen i hus. Hvis den er sendt kan du be dem om å undersøke om spillplata er mulig å returnere, men det kan være at du må betale ekstra for det. Ellers får vi håpe at de nøyer seg med reparasjon og at det ikke blir erstatning med nytt på produkt ;)

Jeg får tilbake PS3en denne uka. Ringte en på servicen nå og han sa at de mest sannsynelig hadde tatt var på spillet.

Lenke til kommentar

Jeg får tilbake PS3en denne uka. Ringte en på servicen nå og han sa at de mest sannsynelig hadde tatt var på spillet.

Jaja... Det er jo alltid lov til å håpe.

Jeg leverte min PS3 den 10. aug i fjor. Tok de 2 forsøk på å rette på feilen, og 2 1/2 måned seinere så var PS3 på plass. Uten Guitar Hero: World tour, i PS3'n.

Det tok nok 3 uker etter dette, for at Expert skulle skaffe denne igjen.

OPS overraskelse! Spillet hadde fått en gigantisk sprekk (ikke ripe).

Skal ringe til NordiskFilm en av de neste dagene for å ta opp problemet, da jeg ikke orket dette styret ved juletider.

Lenke til kommentar

Jaja... Det er jo alltid lov til å håpe.

Jeg leverte min PS3 den 10. aug i fjor. Tok de 2 forsøk på å rette på feilen, og 2 1/2 måned seinere så var PS3 på plass. Uten Guitar Hero: World tour, i PS3'n.

Det tok nok 3 uker etter dette, for at Expert skulle skaffe denne igjen.

OPS overraskelse! Spillet hadde fått en gigantisk sprekk (ikke ripe).

Skal ringe til NordiskFilm en av de neste dagene for å ta opp problemet, da jeg ikke orket dette styret ved juletider.

Har jeg rett til en ny plate elr lignende? Siden jeg har lisens?

Lenke til kommentar
Tviler på at du har krav på ny disk, men det er ingen særlige kostnader for Nordisk Film. Har hørt historier før der man har fått erstatningsdisker.

Så det er bare å henvende seg på en pen måte og forklare hva som har skjedd, så er de nok behjelpelige.

I mitt tilfelle, så hadde jeg ingen mulighet til å ta ut spillet, da ps3'n f***'et opp kretsen med engang jeg koblet til strømmen.

Her SKAL jeg få nytt spill ^^

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...