samma_det Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei...nå har det seg slik at jeg for noen dager siden, prøvde å få itunes biblioteket over på en ekstern harddisk, og over på en annen pc. Fikk det over på harddisken men ikke inn på itunes. Så ville jeg gjøre om alt, gå til bake til å legge musikken på den gamle pcen. Men nå er nesten alle av filene i Itunes-biblotekt "borte". Det kommer opp beskjed om at orginalfilen ikke ble funnet..det er jo litt kjiipt. Ettersom jeg har litt over 1000 sanger. Så nå vil itunes at jeg skal lete fram hver jævla sang i dokumentene før jeg kan spille den, så kan jeg konsidilere den over i Itunes musikk mappen. Er det noen løsning her?Må jeg virkelig sitte å finne 1000 sanger fordi ikke pcen klarer det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Dersom iTunes ikkje har ein funksjon som automatisk lokaliserer filene kan du berre fjerne dei og legge til på nytt. Statistikk som antal gonger spelt vil vel forsvinne, men du får musikken inn igjen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Tviler på at du bare kan skylde på PCen din her... iTunes leter etter sangene der du fortalte det at sangene lå, (som i Fil -> legg til sanger elns) men nå har du flyttet dem bort derfra, slik at iTunes ikke finner sangene lenger. Endret 12. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå