Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mye skal man finne seg i av kroppslukter?

Gjest Guest_caroline_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_caroline_*

En gutt jeg har vært sammen med i ca 3-4 måneder lukter ikke alltid så godt. Dette har begynt å bli et problem for meg. Noen ganger lukter han rett og slett svette, og ofte har han dårlig ånde. Det lukter så ekkelt at jeg ikke orker å kysse han eller ligge med hode mitt tett inntil hans.

Hadde han hatt et seriøst problem med dårlig ånde, så skulle jeg ikke sagt noe, men han har for eksempel sagt at han ikke pusser tennene mer enn 1 gang om dagen.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg syns det virker rart og skulle fortelle han om dette. Hva burde jeg gjøre? Han er 23 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venn deg til det.

Eller konfronter ham.

Det er to muligheter (ref. - flytt øynene et par linjer oppover), ikke gjør det du gjør nå. Skaper bare en masse surr og dritt.

Jeg hadde kombinert valgene! Men så er det min mening. Kvalifserer man til å bli kalt en gutt eller mann som 23 åring? Blir vanskelig å forholde seg til en 23 årig "gutt" for min del, med mindre fyren er stokk dum i hodet og dermed har fortjent tittelen.

Ha en god kveld.

Lenke til kommentar

Når du ligger med hode tett inntil han eller noe kan du jo bare kommentere at han har dårlig ånde. Hadde det vært meg hadde jeg ikke tatt meg så veldig nær av det, men jeg ville nok sørget for å ikke ha dårlig ånde fremover. Derimot om det hadde blitt tatt opp som et ordentlig problem kunne jeg nok følt meg litt ukomfortabel :p

Lenke til kommentar

jeg har ingen problemer med å si at dama har dårlig ånde, hvis det da er slik at hun har det. Hun sier forsåvidt det samme tilbake. Synes det er greit å si ting som det er jeg :) Jeg tror ikke han blir sur, dårlig ånde skal da iallefall gå å fikse på, kroppslukt er det noen som sliter ekstremt med.

Lenke til kommentar

Alvorlig talt. Her snakker vi om en 23-åring som enda ikke forstår at det å ta vare på seg selv er obligatorisk for å få kontakt med en jente. Han er virkelig ikke verdt å holde på hvis han ikke kan føye seg litt når han er i et forhold.

Dette lærer alle, alle. Foreslår du finner en som tar dette poenget automatisk i steden for å måtte trygle.

Lenke til kommentar

Dårlig lukt er ubehagelig, men det er sånn at i de fleste tilfeller er ikke personen klar over sin egen lukt. Det er som hvis du f.eks. er på besøk på en gård, så lukter det ille den første halvtimen før luktesansen blir "lei" av lukten og blir vandt til den. Så det er store sjangser for at han rett og slett ikke vet han lukter.

Og da må du bare si det til han. Er man i et forhold, så er det på godt og vondt og man skal ikke trenge å dekke over dette med et hint eller la det gå over av seg selv.

Si det rett ut til han at han lukter. Men gjør det med et smil. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_caroline_*
Alvorlig talt. Her snakker vi om en 23-åring som enda ikke forstår at det å ta vare på seg selv er obligatorisk for å få kontakt med en jente.

Ja, det er det jeg reagerer på også, og jeg føler han har mye å lære. I går spiste han 2 brødskiver med makrell i tomat, uten å drikke noe etterpå eller resten av kvelden. Det luktet ikke særlig bra etter hvert, og etter noen timer måtte jeg bare be han gå, for da orket jeg ikke mer.

Jeg kan prøve å snakke med han. Med den forrige kjæresten min så pleide jeg å si i fra uten at det var noe problem. Men han jeg er med nå er så sårbar i motsetning til han forrige, men jeg skal prøve. Takk for alle svar.

Lenke til kommentar

Alle lukter vondt og har dårlig ånde fra tid til annen. Det er ikke til å unngå (uten å dusje og pusse tenner mer enn det er sunt)

Med X'en min var vi ærlige på dette punktet, jeg fikk høre det hvis jeg hadde dårlig ånde og motsatt. Min kropplukt klaga faktisk jeg oftere over enn hu :p Vi var begge opptatt av hygene, så det var ikke noe problem :)

Det er forresten forskjell på dårlig ånde og ikke peppermint ånde for min del, røyk og øl ånde er noe av det værste jeg vet! Da går jeg rett på halsen! :D uhmm, sporer av her..

Ta det opp med en lett tone, klarer han ikke å ta dette på en måte som gjør at han gjør noe med det. Så ville ikke jeg vært sammen med personen. Det er ikke store innsatsen som skal til, SB12 virker bra! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...