borninsin Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Halla. trenger tips til både mus og tastatur jeg. Kommer til å koble pcen til tv(47") å bruke den som skjerm når jeg spiller action spill! når jeg gamer cs, dod etc, sitter jeg på vanlig lcd pc skjerm. Helst så billig å bra som mulig. Har tenkt på trådløs, men det frarådes har jeg hørt selv med sidewinder og razer mamba. Men er det mulig å forlenge ledningene til mus og tastatur? Har titta litt på Microsoft intelli 3.0 og en er jo knall billig og er en elsket mus av de fleste? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Selv om prisen er litt mer enn Microsoft Intelli så anbefaler jeg Roccat Kone, aldri hatt en bedre mus Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Selv om prisen er litt mer enn Microsoft Intelli så anbefaler jeg Roccat Kone, aldri hatt en bedre mus Enig med han. Har selv kjøpt den musa, veldig fornøyd. Har 3 stk av den, har litt problemer med 2 av de hvor musa henger seg litt fast av og til. Vet ikke hva det kan være. Men bra mus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå