Gjest Mnjaa.. Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Right, først og fremst må jeg si at jeg vet man ikke kan få noen til og like en, sånn helt uten videre. Det skjer av seg selv, men hva jeg egentlig mente med emnetittelen kommer her.. Ble kjent med en utrolig jente for litt over 2 uker siden nå. Jeg vet det er ganske tidlig og si det, men jeg liker faktisk jenta veldig godt på flere måter.. Problemet mitt er at jeg tydeligvis ikke er flink nok og vise det! Jeg vil ikke være for direkte, da jeg er redd hun vil syntes jeg er teit siden vi har kjent hverandre bare to uker. Men samtidig vil jeg at hun skal vite at jeg liker hun, før hun finner seg noen andre! Så er i ett lite dilemma her.. What to dooooo!? Vil så gjerne vise hun at jeg vil være mer enn venner, men helst uten og drite på draaget.. Er også sterkt redd for at jeg ikke har sjangs, men hey, må jo prøve.. Tips og råd? Thanks! Lenke til kommentar
Gjest Mnjaa.. Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Glemte og si at vi ble kjent med at vi møttes på en fest. Har bare prata på msn og sms etter det. Har ikke turt og spør rett ut om vi skal møtes da jeg er redd for og drite meg, hvis hun ikke vil noe mer enn å være venner.. Rett og slett, hva ville du gjort i en slik situasjon? Hun har baksnakka en venn av meg som prøvde seg på hun, og ble avslått.. Jeg vil ikke ende opp sånn som han! Problemet mitt nå, er vel egentlig derfor og få hun til og like meg? Elleeeeeerrrrr? Shit, skal ikke være lett dette her :/ Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 er vel bare å spørre om hun vil henge en dag det, verre er det ikke, liker hun deg så blir hun med Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) "Du må satse for å vinne" Du sier selv at du er redd for å drite deg ut. Dette er det første du må overvinne - frykten for å drite deg ut. Hvorfor frykter du at du kommer til å drite deg ut egentlig dersom du spør henne om dere skal finne på noe? Dersom hun synes det, så er hun nok likevell ikke så interessert i deg. Så på den andre siden så har du jo spart deg for veldig masse tid og arbeid. Mitt råd er at du ser på henne først som en venn. Altså en person du nå skal bli kjent med, en person du skal bli litt tryggere på og lære å kjenne bedre. Ikke jag deg selv opp med at du skal bli kjæresten hennes, for det er slett ikke sikkert at ting klaffer. Dette er noe du senere vil finne ut etterhvert som dere finner på ting. Du skriver ikke så mye om hvordan dere to har blitt kjent, om dere går på samme skole/arbeidsplass osv.. så det blir kanskje litt vanskelig for andre her inne å gi deg noen konkrete tips på hva du skal gjøre for å komme i kontakt og bli kjent med henne Uansett vil jeg ønske deg lykke til! Endret 13. januar 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Den frykten du kjenner er noe du må arbeide med. Det er noe som kommer til å stå mye i veien din her i livet hvis du hele tiden skal gå rundt og være redd for hva andre skulle tro eller mene. Det første du kan gjøre er å bagatellisere et eventuelt avslag. For er det egentlig så ille? Hvis du ser på et avslag, så er det ikke noe annet enn en bekreftelse på at det ikke kommer til å skje noe. Det er et svar på noe du lurer på rett og slett. Og i mine øyne er det mye bedre å få et svar, om det så er negativt, enn å gå rundt og lure på ting. Et avslag er ikke så fælt som hodet ditt prøver å overbevise deg om. Og hva om du driter deg ut? Det er kun du som kan avgjøre om du driter deg ut eller ikke. Det er ikke handlingen som gjør at du blir driti ut, det er hvordan du reagerer på det i etterkant som avgjør det. Reagerer du med et smil, og tar det veldig bra, så har du jo ikke driti deg ut, men du har vist at du er en fyr som tar sjangser og er sterk nok til å tåle en nedtur av og til.. Hvis du derimot reagerer med å være flau og nedfor, så har du driti deg ut. Det er kun du, og du alene som avgjør om du blir driti ut eller ikke. Ta sjangsen, og hopp i det. Møt henne, og ha det gøy. Hva er det værste som kan skje? At du får vite at du ikke trenger å sløse mer tid på å prøve deg på henne, og kan bevege deg videre til neste jente? Du er i en win-win situasjon, og eneste måten du kan tape dette på, er å ikke prøve deg. lykke til Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Right, først og fremst må jeg si at jeg vet man ikke kan få noen til og like en, sånn helt uten videre. Det skjer av seg selv, men hva jeg egentlig mente med emnetittelen kommer her.. Ble kjent med en utrolig jente for litt over 2 uker siden nå. Jeg vet det er ganske tidlig og si det, men jeg liker faktisk jenta veldig godt på flere måter.. Problemet mitt er at jeg tydeligvis ikke er flink nok og vise det! Jeg vil ikke være for direkte, da jeg er redd hun vil syntes jeg er teit siden vi har kjent hverandre bare to uker. Men samtidig vil jeg at hun skal vite at jeg liker hun, før hun finner seg noen andre! Så er i ett lite dilemma her.. What to dooooo!? Vil så gjerne vise hun at jeg vil være mer enn venner, men helst uten og drite på draaget.. Er også sterkt redd for at jeg ikke har sjangs, men hey, må jo prøve.. Tips og råd? Thanks! Først av alt; hvordan møtte du henne første gangen? hadde dere sterk eller svak øyenkontakt? fikk du inn noen form for berøring? Hvordan kom du først i kontakt med henne? Jeg antar at dere har fått en god tone og at du allerede har henne inne i kjent rapport stil.. rapport er når samtalen er nærmest som ett intervju hvor dere stiller hverandre spørsmål osv.. sånn typisk "hvor bor du a?" "hva gjør du på fritida?" osv . trikset er og bryte denne rapporten før det blir kjedelig og si noe annet, gjerne avbryt henne og si du har lagt merke til noe ved henne. også til den eneste magic pillen jeg tror jeg kan gi deg her; vær fysisk med henne, berør henne så ofte som mulig (på en IKKE creepy måte).. du skjønner hva jeg mener, den magiske følelsen når dere kjenner hendene til hverandre. ha åpne samtaleemner.. ikke ja/nei spørsmål og led henne rundt, vis henne hvem som er mannen. vær litt mystisk, vær kreativ ikke blyg. ellers kan du jo ta en titt her i bloggen til Fredrik aka ROCKSTAR, en mann som virkelig har peiling. http://www.rockstarpickup.com/?p=756 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå