OzmeR Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei. Jeg har nylig startet i en ny bedrift hvor jeg gjør intervjuer av aktuelle kandidater for forskjellige stillinger som vi lyser ut. Jeg har for øyeblikket vært nødt til å bruke Excel som verktøy til å registrere hvem som har søkt og info om dem. Dette er jo ikke den beste måten å jobbe på. Er det noen som har tips om noen applikasjoner som kan brukes for dette? Aller helst en applikasjon som er passordbeskyttet slik at ikke alle har tillgang til info? Applikasjonen trenger heller ikke å være freeware. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Dette høres da ut som noe man kan løse med et enkelt kontorprogram som Word, og legge søknadene i mapper der ikke alle har tilgang. Trenger det være vanskeligere enn dette, i så fall; hva er behovet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 hvorfor ikke bruke jobbnorge sine tjenester. Lenke til kommentar
espennilsen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Zoho.com har noen jobbsøker tjenester uten at jeg har sett nærmere på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå