PatSharpX Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Ja det er mulig, da blir det kleskoden for yrket ditt da. På måten han skrev topic så virket det mer som firma til firma. Jeg var at de har kleskode hos Midelfart hvert fall. Ingen av damene får lov til å gå med jeans på jobb har Celina bestemt, så hun er den eneste med jeans der Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg er selv student, og jobber kun deltid som lærer, så jeg kan kle meg omtrent som jeg vil. Samme her, men jeg pleier å få komplimenter fra et par av 6-åringene i 1. klasse. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 I 6. og 7. klasse er det litt mer: "Eh, du har verken Onepiece, Uggs eller fargerik boblejakke? Nørd, ass". Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 I 6. og 7. klasse er det litt mer: "Eh, du har verken Onepiece, Uggs eller fargerik boblejakke? Nørd, ass". Haha! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) I 6. og 7. klasse er det litt mer: "Eh, du har verken Onepiece, Uggs eller fargerik boblejakke? Nørd, ass". Oh, the memories. Bring Sefa back! Edit. vi har ingen dresskode på jobben, men skal man i kundemøter er det skjorte og pene jeans, eller dressbukse som gjelder. Og med tanke på at jeg har kundemøter stortsett hver dag er det alltid en skjorte på min spinkle kropp. Endret 14. januar 2010 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Programmerer her. Pleier gå rundt på sokkelesten i baggy jeans og t-skjorte, for det meste ubarbert. Jeg har planlagt å kjøpe badekåpe slik at jeg ikke trenger å ha bukse på. Hahaha. Minner meg på om en kollega som gikk i monstertøfler, pysjbukse, t-skjorte og morgenkåpe på skolen. Hva sa læreren? "Det er bare <navnet til vedkommende>, hva annet kunne man forvente?" så gikk de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå