Sk!ppy Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hei. jeg fikk kjøpt en cardigan på carlings, som jeg likte. har dessverre ikke bilde, men av to som ligner veldig. jeg ønsker sefølgelig flere sånne, da tilbakemeldingene er fra guttene ikke altfor bra, heller få. men fra hentene bare bra. Men hvor fåes sånne kjøpt? jeg har egentlig nesten aldri brydd meg om klær, og bare gått i joggebukse og "gangsterklær". Budsjettet er egentlig alt under 5-600 kr, som jeg regner med er nok? kan gjerne bestilles på nettet. Er en 14 år gammel gutt, og når jeg søker på cardigan virker det som det er bare for jenter ? :? men det er jo for menn og står det. Takk for alle som vil hjelpe. edit: la bilder i spoiler Endret 12. januar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Cardigan fra I.N.I hos Steez.no Skriver du "salg" i kupongkode-feltet når du kommer til kassa så får du den 50% billigere. De har 50% på alt i butikken. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Takk! kan du si litt om hvilken kategori det er du ser etter og sånnt i og? da det ikke er en egen kategori for cardigan ( så at det var den eneste i butikken, but still ) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Du finner cardigans så godt som alle steder som selger respektable herreklær. Hold deg unna J&J og lignende, det ender ofte opp med å se stygt ut. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Ligger som regel under "gensere" eller egen kategori for cardigans. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Okei takker! Skal ha det i minnet, nå så bruker jeg bare en hvit t-shorte under, men hva annet kunne passet syns dere? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Må kjøpest fant MANGE her, ser bra ut . noen som vet om noen rabattkoder? Jeg liker rabattkoder. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Prøv å spør Google, han pleier å ha noen på lager. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Nei, Google hadde nok ingen Se her Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Diverse rabattkoder Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Dårlig med rabatter der http://www.barebutikker.com/?b=206 , men denne siden SKAL huskes. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Om du er medlem på kickback.no så får du 5% i kickback for det du kjøper hos Maximum. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Cardigan fra I.N.I hos Steez.no Skriver du "salg" i kupongkode-feltet når du kommer til kassa så får du den 50% billigere. De har 50% på alt i butikken. Takker, bestillte den jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå