Gå til innhold

4-stjerners middag halv åtte med Tommy Sharif

Anbefalte innlegg

Jeg har sett noen episoder av denne serien og frem til denne episoden syntes jeg det kun har vært grei underholdning. Denne episoden slo derimot knockout på lattermusklene mine! Tommy Sharif var verten og måten han utførte sitt vertskap på er veldig underholdende. Han serverte dette i sin 4-stjerners middag:

Forrett: Tomatsuppe.

Hovedrett: Pølser og potetmos.

Dessert: Tress-is.

For det første er selvsagt denne middagen langt fra 4-stjerners, men det som gjør det helt hinsides morsomt er hvordan han faktisk til de grader greier å ødelegge en forholdsvis lett middag som dette! Jeg velger å ikke spoile alt for dere og kommer heller med en sterk anbefaling om å se denne episoden når den kommer i reprise. Den er rett og slett priceless!

Flere som har sett episoden? Enig? :p

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg pleier ikke å se på det programmet, men gårsdagens episode fanget min oppmerksomhet :)

Men som andre er eg litt usikker på hvor seriøst det faktisk var. Morsomt var det uansett, og om det kun var skuespill så gjorde han en god jobb.

Posesuppe fra Toro: ble utvannet, spicet opp med Jack Daniels og eggene ble lagt hele(med skall på) oppi suppen.

Pølser og potetstappe: mange forskjellige typer potetstapper ble blandet sammen(m/løk, m/melk og vanlig), og resultatet ble potetstappe med veldig hard konsistens. Pølsene ble vel spisendes, men det var fordi hr. Steine trådde til.

Sharif klarte ikke å koke vann, vispe, lese bruksannvisninger(oppskrift) eller andre tilsvarende simple ting. Min mistanke er derfor at det hele var en spøk, eller veddemål som foreslått. Sharif er tross alt en oppegående og smart person. :)

Lenke til kommentar
Jeg måtte humre litt jeg også, men jeg er mer usikker på hvor seriøst det faktisk var. Uansett, bra underholdning!

Jeg støtter meg til den uttalelsen ja :p Selv om det kanskje var gjort på kødd, så fikk det utløst en del morsomme situasjoner og kommentarer i løpet av episoden :)

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...