iMarius Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jeg har sett noen episoder av denne serien og frem til denne episoden syntes jeg det kun har vært grei underholdning. Denne episoden slo derimot knockout på lattermusklene mine! Tommy Sharif var verten og måten han utførte sitt vertskap på er veldig underholdende. Han serverte dette i sin 4-stjerners middag: Forrett: Tomatsuppe. Hovedrett: Pølser og potetmos. Dessert: Tress-is. For det første er selvsagt denne middagen langt fra 4-stjerners, men det som gjør det helt hinsides morsomt er hvordan han faktisk til de grader greier å ødelegge en forholdsvis lett middag som dette! Jeg velger å ikke spoile alt for dere og kommer heller med en sterk anbefaling om å se denne episoden når den kommer i reprise. Den er rett og slett priceless! Flere som har sett episoden? Enig? Endret 12. januar 2010 av Dune1982 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja, helt fantastisk! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har ikke sett det! Når er reprisen?? Lenke til kommentar
robolai Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Den episoden var rett og slett hysterisk morsom. Trodde ikke det gikk an å ødelegge posemat på den måten Lenke til kommentar
Bartonella Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg så den, men altså... det må ha vært kødd?! Et veddemål eller noe? Uansett helt hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg måtte humre litt jeg også, men jeg er mer usikker på hvor seriøst det faktisk var. Uansett, bra underholdning! Egg med skall i tomatsuppen og ketsjup og sennep i kokevannet.. Neineinei!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Slik som dere forklarer det må det jo være kødd Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Eg pleier ikke å se på det programmet, men gårsdagens episode fanget min oppmerksomhet Men som andre er eg litt usikker på hvor seriøst det faktisk var. Morsomt var det uansett, og om det kun var skuespill så gjorde han en god jobb. Posesuppe fra Toro: ble utvannet, spicet opp med Jack Daniels og eggene ble lagt hele(med skall på) oppi suppen. Pølser og potetstappe: mange forskjellige typer potetstapper ble blandet sammen(m/løk, m/melk og vanlig), og resultatet ble potetstappe med veldig hard konsistens. Pølsene ble vel spisendes, men det var fordi hr. Steine trådde til. Sharif klarte ikke å koke vann, vispe, lese bruksannvisninger(oppskrift) eller andre tilsvarende simple ting. Min mistanke er derfor at det hele var en spøk, eller veddemål som foreslått. Sharif er tross alt en oppegående og smart person. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå fikk jeg inntrykk av at Sharif var en ekstremt dum mann i den første episoden hjemme hos mamma Riise. Men ja, han har jo tjent noen kroner. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Jeg måtte humre litt jeg også, men jeg er mer usikker på hvor seriøst det faktisk var. Uansett, bra underholdning! Jeg støtter meg til den uttalelsen ja Selv om det kanskje var gjort på kødd, så fikk det utløst en del morsomme situasjoner og kommentarer i løpet av episoden Endret 13. januar 2010 av Dune1982 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Enten har han ikke IQ nok til å åpne en dør, eller så var det bare bullshit. Ingen, nei, ingen er så dumme.. Ketchup og sennep i pølsevannet? Skjer ikke, med mindre man mangler noe........... Men jeg lo godt, dog ikke av han egentlig, men reaksjonene til gjestene. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Reaksjonene til kokken som bruker å kommentere var også bra, hehe.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 hehe morsom episode , helt klart. Men det må være kødd som dere sier, det går ikke ann å være så langt ute på jordet Men flink å spille han da, for det virket som han var seriøs ;p Fint lite bursdagsselskap for en 7åring det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå